Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej alla klädduktiga!

Jag är supersur för att jag inte hittat någon fin jacka till lillasyster (ca strl 92 behöver hon) POPs är dyra och har blå fläckar ....dessutom är de så hårda. Jag hade tänkt att jackan skulle passa till hennes Katvigregnbyxor med appelmönster i rosa/röd. Finns det någon som sett nåt fint???

• mortillsju
    mortillsju skrev 2008-04-16 22:35:43 följande:
    Hej alla klädduktiga!Jag är supersur för att jag inte hittat någon fin jacka till lillasyster (ca strl 92 behöver hon) POPs är dyra och har blå fläckar ....dessutom är de så hårda. Jag hade tänkt att jackan skulle passa till hennes Katvigregnbyxor med appelmönster i rosa/röd. Finns det någon som sett nåt fint???
    Glömde!! Hade tänkt att den skulle vara rosa!
  • mortillsju
    CamillaJ skrev 2008-04-18 08:43:27 följande:
    kolla skriv i det i rabattrutan
    Ja det får jag göra då. Men vill bara beställa om de har rabatt *sparsam minsann*
  • mortillsju
    jompa skrev 2008-04-18 08:43:53 följande:
    Skulle väl gälla hela denna veckan.
    Då borde det funka! Tack!
  • mortillsju

Hej!

Jag behöver lite danskhjälp!

Jag budade hem följande på Tradera

www.tradera.com/auction/auction.aspx

Men när paketet kom idag visade det sig att de uppgett fel storlek på tröjan Så det är för litet till lillan. Men jag har blivit så förtjust i modellerna. För en tid sedan fick jag ett toppentips här på en webbutik som vbar otroligt välsorterade på Katvig. Men minns inte vilken såklart. Hoppas kunna hitta dessa kläder i större storlek. Färgen behöver inte vara brun. Är det någon som vet??

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-04-23 18:18:17 följande:
    dom har röd på babyclothes. finns även lila mm men bara i större strl
    Tack! det var den sidan jag letade efter!! Men som du säger, det finns inte mycket kvar (såklart....vad hade jag tänkt mig?! det är sommarkollektionen som gäller nu juh! ) Jag får leta mera....och hoppas på turen och Tradera kanske?
  • mortillsju

ZVARTALILJAN: underbara Katvigregnbyxor!! Lillan har dem och en jacka till. Men jag letar efter regnbyxor i turkos/grönt från Katvig i 98 eller 104 ? Det var ingen som fanns på Eleraff?? Jag har ju köpt på mig en regnjacka i denna färgställning till lillan att ha sen men saknar brallor till!!

• mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2008-04-24 13:36:15 följande:
    Jo det fanns! Gröna i 98 är jag säker på att jag såg Ska jag haffa dom då om de finns kvar imorgon?
    Kommer du ihåg vad de kostade??
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2008-04-24 13:47:34 följande:
    De finns på hemsidan. Dock utan bild. De är utan hängslen i alla fall. Kostar 379-30%
    Då tar vi dem!! Om du ska dit i morgon så köper du dem åt mig tycker jag att vi bestämmer!! Skicka mig ett meddelande så betalar jag pronto in till ditt konto såklart! *glad* Och sen är jag dig evigt tacksam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9