Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tack för tipset om Lilla W. De hade ju underbara kläder där. Bland annat klänningen i jeans från Mini a Ture som jag letat efter! det blev dyrt att hoppa in i denna tråden idag!

• mortillsju
    Angelinah skrev 2008-04-11 18:05:52 följande:
    Absolut!! Lindex varianten va ursöt den åxå!! Skulle absolut kunna köpa den
    Det jag tänker med den är att den verkar behaglig med mjuk resår i hals och ärm. Och den är söt. Fint med en vit kofta till.
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-04-11 18:13:40 följande:
    Vilka fina söta klänningar!Undrar om Noel vill ha klänning?
    Klart han vill
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-04-11 18:12:12 följande:
    Å ännu en rutig.. jag har blitt tokig i rutigt  sååå somrigt å fint
    Vet du. Jag hittade en så fin svart/vitrutig klänning på Harmoni Barn. den var från ett ekomärke....Seperendity...eller nåt sånt
    Dock har jag inte hittat den på nätet tyvärr. Så fin men den kostade över 500 kr så den måste jag fundera på. Men de hade matchande skjorta till storebror med. Suck...mycket dyrt!! Men fint
  • mortillsju
    CamillaJ skrev 2008-04-11 18:21:28 följande:
    Så nu har jag varit på Lindex köpte ett par oranga velourisar till Albin, vet inte än om dom kommer att sitta bra ..känns små?! Men ja sen fick Isak välja en tröja och han älskar ju myror och elefanter så ja gissa om han blev glad när han fick en sån han valde ju själv också hehe.. hmm typ den enda tröjan han kommer att ha med nåt sånt tryck Sen hittade jag två super fina tshirtar eftersom jag idag kommit på att han är så grymt fin i Marin blått !!
    Vår lillebror valde också en fem myror t-shirt. Herregud jag skulle aldrig valt den själv men han blev själaglad grabben.

Marint är ju så fint på. Min butik här (Harmoni Barn) hävdar att marint är på väg bort och ersätts med brunt som basfärg. Men det tycker inte jag.
  • mortillsju

Nu har jag fått måtten på ärmmanchetten på ej sikke lej blusen. Så nu ska jag mäta på lillan.

• mortillsju
    mortillsju skrev 2008-04-11 18:28:28 följande:
    Nu har jag fått måtten på ärmmanchetten på ej sikke lej blusen. Så nu ska jag mäta på lillan.
    Färdigmätt. Tror den blir väl precis. Jag ska ta mig en funderare....
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2008-04-11 18:30:55 följande:
    Färdigmätt. Tror den blir väl precis. Jag ska ta mig en funderare....
    Fast jag sörjer ej... ...då har jag ju råd med Mini a Ture klänningen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9