Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

God morgon! Och tack Butte för ny tråd!

Läste att flera inte haft en bra natt. Hoppas att ni får chans till ngn liten powernap idag. Själv somnade jag sent men det är mest mitt eget fel för att lag låg och pratade med sambon och läste

Vilket härligt väder idag! Sol och blå himmel! Idag måste det blir en långpromenad.
    Dags för lite frukost nu inna jag kikar in igen. Ska nog lista kläder jag vill ha. Älskar listor

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-03-04 11:20:27 följande:
    jisses tråden är 2 timmar gammal och redan 100 inlägg
    Ja, jisses vad det skrivs! Jag var borta någon timme och har massa att läsa igen. galet!

Vilka finingar i BT!

Oj, nu surar Noel här! Gotta go! Igen...

Tur att han håller en undan från att shoppa. Sparar pengar åt mamma minsann! *ekonomisk herre*
  • Duntoffla

God kväll!

Har inte hunnit läsa alla sidor under dagen än...

Är asförbannad nu. Ännu en gång har folk använt min bild (Tack Angelinah för tipset) till sin annons trots att jag skrivit mitt namn i ena hörnet. Nu skiter jag i att fint påpeka för säljaren utan det blir att anmäla till Tradera direkt. Förresten ni som gjort det förr, vad har hänt från Traderas sida?

Sorry för OT-inlägg men jag blir så irriterad när man själv tar sig tid och ork att lägga upp saker och så snor andra bara det.

Så, nu har jag neggat klart...

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-04 19:39:19 följande:
    anmäl via deras "formulär" och bifoga din bild samt annonsens nr som snott bilden, det går fort sen stängs auktionen ner pronto!!
     Var hittar jag det formuläret?
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-04 19:48:20 följande:
    tradera-hem-om tradera-kontakta supporten-regler och polices  gå den vägen så kommer du rätt :)
     Stort tack! Letade runt men hittade inte just dit
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-03-04 19:51:42 följande:
    vassego :)nu blir de bada barn..cu senare
    Så klart! Nu är bägge annonserna anmälda. (gjorde nog fel sist och anmälde direkt på sidan till granskning) hoppas att de är borta snart!

Så...utagerat! Till shoppingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-03-04 20:14:28 följande:
    Hmmm har du shoppat några Katvig ränder?
    Inga nya. Ska kanske kika lite. Är ju sugen på de blå/orange men de var slut i storlek på Funkybaby. Har det kommit in i fler butiker?

Fina barn och kläder i BT förresten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9