Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tillbaka efter en liten Molo och Katvig provning här hemma. Shit vad allt är stort!

har två suits hemma i storlek 80 som är galet stora både på bredd och längd. Känns som om Noel kommer kunna ha dem i höst. Frågan är om det är lönt (får man ngt för dem) att lägga ut på T och köpa nya mindre eller om jag ska vänta till hösten...

*dessa val*

• Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 17:57:33 följande:
    duntoffla: underbar gul katvig-kombo... jag vill ha vår!!!
      Visst var det vårigt?!
    Jessys skrev 2008-03-05 17:58:52 följande:
    Duntoffla: Den gula kombon körde ja osså med häromdagen. svärmor tyckte inte det var passande med så mkt gult på en pojke. hmpf! As snyggt faktiskt!
    Äh, svärmor kan dra ngt gammal över sig! Gult är visst fint på pojkar! NU blir det nog banne mig den där velourjackan i gult som jag tjatat om också. *piper iväg och lägger en order*
  • Duntoffla
    Smilla- jag är ledsen för att jag lovat något jag inte kan hålla men jag hittar verkligen inte mätbandet nu.

Nu är det dags att fixa lite mat.

Ses sen!
  • Duntoffla

Shit vad här skrivs! Åt middag och har massa att läsa igen!

Ja, hallonröda korallhumrar låter fint! Om det nu är sån färg men hemskt rosa som någon skrev låter värre

MiAmor- jag har sagt det förut men din lilla tjej är så gudomligt söt!  Hon vill inte ha en bitig kille när hon blir stor?  *blink blink* Noel skulle vara väldigt road om han hörde sin mammas kopplerifördök

Tjolla- Rackamaja har Juliet. Vad var du intresserad av? Vi har även en butik nära stan *suktar*

Åh, hur fasen ska jag göra med mina stora suits? Hur går tradera för er andra nu efter BB och löning? Har folk brännt pengarna än tro? Och de finns ju att köpa i webbutiker...

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-03-05 20:40:59 följande:
    Vad är det med suitsen? Vilken storlek? JMärke? Det brukar ju gå bra ändå på T konstigt nog.
    Det är den blårandiga och den gröna stjärnsuiten från Molo. I storlek 80. Vill ju gärna få igen en del av pengarna då de kostat fullpris. Grejen är att de är gigantiska på Noel och jag vet inte om jag ska lägga undan dem till hösten och använda dem då eller sälja dem på T och köpa likadana mindre.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9