Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Är det någon som vet om Eleraff får in den orange/blå randiga Katvig bodyn?
    Funderar på om man ska beställa velouren från dem.Fundersam Fraktfritt är trevligt

• Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-03-04 21:51:56 följande:
    Visste ju att de hade funnits där (och billigare), men missade ordet plysh .. Kollade bara under byxor. Åh, blir sugen på ett par till. Nu har han Liams gamla, men de är ff jättefina.
     Ja, de är ju billigare där. Så snygga! Har inget par själv...ännu!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 22:05:14 följande:
    Jaa dom var så fina, hade dom funnits i Milos storlek så...
     ÅH, ser ju nu att de inte finns i Noels heller Typiskt att jag inte kollade nogrannare...
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 22:08:26 följande:
    God kväll! *smyger in och duckar lite*
     Duckar? Why? Pajkastning på gång?
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 22:17:59 följande:
    428 inlägg på en dag. Vi är ta mig tusan grymma!Nu studsar jag i säng innan jag frestas till Svea Star Natti!
     Shit! Helt otroligt! Go natt!
  • Duntoffla
    OT-men ändå lite relaterat till kläder... vet ngn var (utom WHO och direkt på BVC) var man kan hitta viktkurvor för barn, på nätet? Har för mig att jag kanske frågat förut eller så var det ngn annanstans? Hittar i alla fall ingen bra länk. Är så nyfiken på hur stor knodden kommer bli enligt kurva. Bra för shoppingen
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-03-04 22:29:50 följande:
    God kväll i tråden! Så var jag lite fattigare igen efter Meanditräff. Fast det blev inte så mkt shoppat som förr om åren, det finns ju redan så mkt fint i garderoberna När jag kikade in senast var tråden på sida 29 så jag har lite att läsa ikapp.. Har du ingen utskrift från BVC? Vad följer han för kurva? Jag kan kolla lite åt dig på de kurvor vi har hemma om du vill?
    Jag vet att ngn kollade åt mig förut (Butte eller det kanske var du tom ? ) men jag skulle vilja ha ngn digitalt där man kan fylla i själv hemma. Enligt vad hon på BVC sagt förut så ligger han på näst högsta kurvan. Men har de inte en "egen" kurva? Har dålig koll på sånt. Man ska tydligen kunna se ex hur långa de blir som vuxna tom? Mest bara kul att se... Du får gärna kolla när du hinner och har lust. tack!

Ska ju iofs till BVC imorgon kom jag på så då kan hon ju kolla och jag få en utskrift. Äh, strunta i det du!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9