Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Just när det gäller smutsen är det RIKTIGT skönt när de börjar gå!! Men hu, jag har glömt hur jobbigt det var med de här små som är överallt .

gosmamman skrev 2008-03-12 13:13:32 följande:
    Det är väldigt positivt när dom börjar gå, att dom blir mindre smutsiga. när man är på caféer osv så känns det inte så kul när dom ryper heller.
  • Tildamamman
    Skönt att höra att det är fler som lockas . Minns att detta hände titt som tätt äve på dagis när jag jobbade där Men Lillebror är lika intresserad av att plaska i hundens vatten, så det är nog just plaskandet han lockas av.

Såg du att jag tipsade om att knyta resåren istället för att sitta o joxa med att försöka sy ihop den?? Enklare och håller bättre .

Förresten, vet du var Zvartaliljan fått tag i rosa/vita Katvigen med fickor fram`?
    Buttelina skrev 2008-03-12 13:29:52 följande:
    åhh, urk fattar inte varför dom är så nyfikna på pottan! så fort toa dörren är öppen så rusar lillebror mot pottan
  • Tildamamman

Ah! Tack! Misstänkte annars att Eleraff inte fått upp den på webben....

jompa skrev 2008-03-12 13:33:48 följande:
    Enzokids.se köpte hon den.
  • Tildamamman

Hoppas fetischen växer bort !! Har inte er Lillebror upptäckt blöjhinken??

Ja, du slår bara en knut på resåren när du trätt igenom den. Lättare än att sy ihop den. Håller bättre också. När du sedan sytt ihop mudden syns knuten inte.

Buttelina skrev 2008-03-12 13:38:21 följande:
    mmm, plaska i kiss.. låter underbart knyta resåren?? fattar inte
  • Tildamamman
    Buttelina skrev 2008-03-12 13:44:02 följande:
    aha, ja det lät ju lättare   nä, vi har ingen blöjhink längre.. men däremot har vi en sophink och råkar ma vända ryggen till den och skåpet står öppet så är det kört snabb som en vessla är han
  • Tildamamman

Det är vi latisar som knyter .

Tjollabolla skrev 2008-03-12 13:52:28 följande:
    Heej tjejer! Jag har saknat er Har varit på babysång och hemma hos en kompis som precis flyttat till nybyggt hus. ÅÅÅ vill oxå bygga!! Milo lyckdes välta en stor tavla så glaset flög överallt. *suck* Så trist! Tildamamman: Jag har aldrig ens funderat på att sy ihop dom, haha. Jag knyter!
  • Tildamamman

Egentligen ska man väl göra så . Men jag har aldrig sålt ngn vagn med kvitto, och då har jag ändå sålt några stycken. Bör man skämmas ?

Angelinah skrev 2008-03-12 18:25:09 följande:
    Dom köpte den Och en åkpåse åxå... *toppen*Han va dock en väldigt "korrekt" människa, noga som sjutton, allt gicks igenom 5 ggr, kvitton skrivna med pers.nr o allt, alla frågor igenomgångna ännu en gång..Men men.. Nu e de klart!!Bara vänta på buggis nu rå
  • Tildamamman

Helt klart unisex enligt mig .

Har du varit i Kosta nyligen förresten?? Några fund ?

Emmsan skrev 2008-03-12 18:42:00 följande:
    tycker ni att denna e flick/pojk eller unisex?
  • Tildamamman

Gud vad jag är trött!! Ändå klämde jag en 100 grams chokladkaka innan middagen, så jag borde vara speedad som sjutton .

Har förresten laddat upp vår måndag den 10/3 på hemsidan om ngn är nyfiken på hur våra dagar ser ut . Några danska kläder slank nog med... iaf suiten Lillebror sov i . Så jag går väl tillbaka till skamvrån och skäms lite till, jag vet nämligen inte om jag sonade mitt brott tillräckligt i måndags när vi pratade om det .

www.nejbo.com/bebban&vovvs under "EFIT"

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9