Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Just när det gäller smutsen är det RIKTIGT skönt när de börjar gå!! Men hu, jag har glömt hur jobbigt det var med de här små som är överallt .
Just när det gäller smutsen är det RIKTIGT skönt när de börjar gå!! Men hu, jag har glömt hur jobbigt det var med de här små som är överallt .
Ah! Tack! Misstänkte annars att Eleraff inte fått upp den på webben....
Hoppas fetischen växer bort
!! Har inte er Lillebror upptäckt blöjhinken??
Ja, du slår bara en knut på resåren när du trätt igenom den. Lättare än att sy ihop den. Håller bättre också. När du sedan sytt ihop mudden syns knuten inte.
Det är vi latisar som knyter .
Egentligen ska man väl göra så . Men jag har aldrig sålt ngn vagn med kvitto, och då har jag ändå sålt några stycken. Bör man skämmas
?
Helt klart unisex enligt mig .
Har du varit i Kosta nyligen förresten?? Några fund ?
fYnd!!
Gud vad jag är trött!! Ändå klämde jag en 100 grams chokladkaka innan middagen, så jag borde vara speedad som sjutton .
Har förresten laddat upp vår måndag den 10/3 på hemsidan om ngn är nyfiken på hur våra dagar ser ut . Några danska kläder slank nog med... iaf suiten Lillebror sov i
. Så jag går väl tillbaka till skamvrån och skäms lite till, jag vet nämligen inte om jag sonade mitt brott tillräckligt i måndags när vi pratade om det
.
www.nejbo.com/bebban&vovvs under "EFIT"