• MiAmor

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

lillronya skrev 2008-03-15 22:07:40 följande:
    Låter ju som en bra idé. Tv och fl samtidigt!Ja det var en ok vinnare tycker jag med.
    jag sitter också med datorn framför tv:n för att kunna hålla ett öga på tv och fl samtidigt
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • MiAmor

har lagt lite bilder i bt om nån vill glutta var tvungen att lägga ut en bild på molosuiten igen o skryta över min fotografiska talang

• MiAmor
    lillronya skrev 2008-03-15 22:17:07 följande:
    Fina bilder på söt tös.
    maugu skrev 2008-03-15 22:18:20 följande:
    amor-ljuvlig liten prinsessa!
    isold2003 skrev 2008-03-15 22:19:09 följande:
    Jättesöt!
    Tack blev verkligen förvånad när jag laddade upp bilden där hon har molosuiten på sig. Jag har en riktig sunkkamera på mobilen men den här bilden blev fin. Så klara färger! 
  • MiAmor
    Småkottarna skrev 2008-03-15 22:25:15 följande:
    Någon som sett någonstans??
    barnskobutiken.se har svarta iaf!
  • MiAmor

de har tydligen röda oxå

MiAmor skrev 2008-03-15 22:26:31 följande:
    barnskobutiken.se har svarta iaf!
  • MiAmor

god kväll på er alla! idag fick jag hem rosa/vit randig sommarsuit och leggings *älskar*. Fick också plastisock gul cirkusklänning, men fy vad besviken jag blev.. inge fin.. den skickar jag tebax!

• MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-17 19:43:38 följande:
    Yes! It´s a must! Har dessutom 25 % rabatt Funderar bara på storleken. Jämförde med Katvig sommarsuiten som jag tog i 86. Nacke-gren är samma men den är 50 cm i omkrets vilket skulle motsvara storlek 68 (ännu mindre) i Gaia. Vilken storlek kommer du ta om du ska ha den?
    vilken gaia? *shoppingsugen*
  • MiAmor
    Buttelina skrev 2008-03-17 19:54:31 följande:
    åh, den råsa hade varit sååå fin på din tös!
    ja, den kommer bli fin på henne vilken storlek ska man ta då? fick hem 86 i katvig rosa/vit randig idag och den var rätt stor men 80 hade hon nog vuxit ur snabbt.. Är gaian normal i stl?
  • MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:11:47 följande:
     Shit vad svårt! Tycker att den verkar väldigt bred om man jämför med Katvigsuiten...
    jag kan inte beställa.. jag lägger i korgen o sen när jag ska till kassan så står det att korgen e tom.. vad kan det bero på???
  • MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:23:17 följande:
     Nej vad trist! Så typiskt att det alltid är favoriterna som blir förstörda. Men vad tror du om bredden på Gaia-suiten? Låter det inte superbrett? Längden verkar normal men på de suits jag nu mätt är omkretsen typ 50...
    näe.. det funkar inte ändå..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9