• MiAmor

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

och storleken på kik kid suiten då? 80 eller 86? jag vet inte.. blir 86 gigantiskt tro? eller kan 80 bli för litet? hon har 74/80 nu i "normala" storlekar..

mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • MiAmor
    Tjollabolla skrev 2008-03-15 00:23:12 följande:
    Hmmm.. Milo har ju en i 86 och den kommer ju räcka ett bra tag. Den är oxå väldigt lång i benen. Jag tror det räcker med 80 åt henne. Hur stor är hon och när blir hon ett?
    hon blir ett 28 maj, var ett tag sen jag mätte henne med hon är nog ca 73cm lång och så här "tjock" : på bilden har hon stl 80 i förra årets katvig. tror den kan ha krympt lite dock..

• MiAmor
    Fantastiska Skatt skrev 2008-03-15 00:23:07 följande:
    njaä tror jag inte men den kanske inte är så klar i färgen? Svårt när man inte sett den irl, men om det är en ny färg kanske den finns att köpa senare i vår? Kanske kan klämma på den innan?? Den svart midiapplen är underbart fin på!! Mycket finare än bara på bild *kärlek* Inte för att detta svammel va till ngn hjälp kanske
    ja, jag funderar också på om den svarta är finare.. har den andra lila, höstens långärmade i lila och den är superfin, men det är en annan lila färg.
  • MiAmor

rosa kik kid suit beställd tjoho! nu är det bara sommarsuiten jag funderar på.. kanske ska satsa på nåt helt annat t o m? ge gärna tips! Jag har tyvärr inte möjlighet att se suitarna irl då jag bor i Sundsvall där det bara säljs tråk-märken..

• MiAmor

jag shoppade satt uppe till två för i min enfald trodde jag att jag skulle få sovmorgon idag. Men som synes hade jag ack så fel.. Fundersam

• MiAmor
    jompa skrev 2008-03-15 07:34:14 följande:
    Så tjejer, nu finns det nybakade scones . Vassegod
    ååååhhh, guuuuuuu vad gott.. med bregott på och en stoooor kopp kaffe?
  • MiAmor
    Tjollabolla skrev 2008-03-15 07:37:36 följande:
    Hur gick det igår nu, bekände du dina synder när han kom hem?
    nä, han vet inte än
  • MiAmor
    jompa skrev 2008-03-15 07:44:19 följande:
    Vad har du shoppat
    rosa kik kid suit, rosa/vit katvig sommarsuit o leggings och plastisock gul cirkusklänning men inte klar än funderar på matchande hjälmmössa till katvigkläderna och så den där katvig sommarsuiten i aubergine eller svart. Men är även sugen på småfolk äpple leggings och tröja och lite nova star. Men  nu måste jag nog välja.. annars blir jag väl ensamstående inom snar framtid
  • MiAmor
    jompa skrev 2008-03-15 07:55:53 följande:
    Oj inte dåligt. Men nåt litet mer får det väl bli
    ja, det blir det nog men vet inte riktigt vad jag ska välja.. vänta nog tills det börjar komma in lite bilder i bt så man kan bli lite inspirerad
  • MiAmor
    Tjollabolla skrev 2008-03-15 08:04:29 följande:
    Ja här gör man allt för att h¨lla sig vaken!Milo knatar runt med en flicklampa o snackar gärnet. Hur kan han vara så pigg?!
    det är minst sagt frestande kanske kik kid klänning.. hmm.. eller katvig suit.. eller nova star capris.. eller plastisok shorts.. såå svårt!
    jompa skrev 2008-03-15 08:03:58 följande:
    Hahahah ja i den tråden poppar det upp saker hela tiden som man bara måste ha men som man inte tänkt sig från början. Den är så farlig

ja, den är livsfarlig den där tråden

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9