• MiAmor

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Nån som kan tänka sig att hjälpa mig beställa? Om jag ger mina adressuppgifter.. Såg att man kan beställa på förskottsbetalning så jag får faktura till min mail. *pleeeaase*

mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:38:48 följande:
     Om du inboxar mig ditt namn, adressuppgifter och email samt storlek och färg så fixar jag det Någon pratade om rabatt också...såg du det?
    ok, inboxar på studs! Taaaaack Rabatt? nej, det såg jag inte! Kan man få det så är ju det underbart förstås
  • MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:44:55 följande:
     MiAmor- hittade det här några sidor nak. Jag testar. Lite billigare i alla fall.
    Underbart!! jag har inboxat dig
  • MiAmor
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:58:43 följande:
     Klart! Hoppas nu att det funkar.Dags för CSI
    Det funkade super, sååå glad, trodde inte jag skulle kunna beställa 
  • MiAmor
    Butte: Japp, en Gaia-suit blev det Vilken tur att man har er i tråden som hittar en sån massa snyggt
    Duntoffla skrev 2008-03-17 21:14:33 följande:
     Det kan vi ju inte låta ske eller hur? Vill man shoppa måste man ju få göra det!Vilka söta tjejer och killar i BT!
    Ja, precis shoppa bör man, annars dör man
  • MiAmor

blir nästan lite avis på er som bor söderut.. jag älskar sundsvall men det är ju sååååå fint där nere! jag spenderade somrarna i karlskrona/öland/kalmar som liten, hos min pappa. Älskar vädret och även dialekten där nere

• MiAmor
    Jen80 skrev 2008-03-17 21:58:03 följande:
    Inte kan man älska dialekten här nere haha?!? Men det är fint här iaf. Var på Öland igår och i lördags, strålande sol och jättehärligt. Idag vräkte snön ner ...Ja, och idag har jag faktiskt varit uppe på förlossningen. Vaknade med sd vid 6.30 och de kom och gick typ var 5:e min eller nåt under tre timmar, sen blev det lite lugnare. Men jag fick iaf komma upp och kolla, då det var lugnt uppe på förlossningen. Men allt såg bra ut och bebisen låg där med huvudet neråt och sparkade för fullt . Så söt !!Har lite sd nu också, men så länge de inte gör ont så skulle det vara ok... Blev iaf lite påmind att man man faktiskt är där snart. Åh, vad man längtar nu!!
    ojoj, spännande med ny liten knodd snart

jo.. det är så fin dialekt där nere. Kommer fortfarande ihåg min farfar när jag kom på besök. Han sa alltid: "men är det inte lilla eeeelin som kommer på besök?" *nostalgisk*
  • MiAmor
    ängeln83 skrev 2008-03-17 22:06:32 följande:
    Mh...och pet flaskan hänger fortfarande med
    jag la märke till att det är en pepsi max. Sitter med ett glas av det just nu är totalt beroende av pepsi max faktiskt
  • MiAmor

gonatt alla! ska umgås med mannen lite 

• MiAmor

Nu blev jag först att skriva idag säger hej innan jag susar iväg på jobbet. Lova att inboxa mig om nån hittar nåt ubersnyggt idag som man bara  MÅSTE ha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9