• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jacao-fina apor men jag känner med iDAT att de är i gränslandet mellan pyjamas och coolt..men, ungarna älskar deras glada djur..Just den tvåfärgade tröjan är pyjamasvarning för mig...

• maugu

Hrmm, har idag hämtat hem 9 paket

Filiola turkosa blommor, suit+body se här; www.emmis.se tjock härlig bomull..297:- för tröja, body och suit-det är billigt!!!

Från TS DK-flygmolo suit stk 92+body 92-helt nya +vattenfallströja med schackrutor i nyskick..summa 430:- danska-fynd!!

ESL-rodeosuit korta ärmar/ben+ lång suit-helt underbar och cool-rekommenderas, sonen springer runt i den just nu, föröskte fånga honom på bild men det gick ej från HIPPO

KIK KID suit stk 80 grön kort ärm-perfekt för oss+äppelskrutt t-shirt från LITEN..ajabaja levererade..+lite andra suitar som jag sparar..bla en BAMBI suit i stk 92-snudd på nyskick för 150 danska inkl frakt..

Nej, nu ska jag återvända till barnaskaran...
    Här ska vi äta pasta carbonara + lite rött för mamman

• maugu
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 16:52:47 följande:
    Ja på EST är dom ju JÄTTEturkosa och dte tycker jag absolut inte dom är.. De får ni apselut!
    Tjolla-vill du ha riktigt turkosa byxr så har kameleont det..finaste jag sett, mjukaste och mer resår nertill..och hyfsade i pris 179:-

http://www.kameleontdesign.se/klader/displayimage.php?album=3&pos=3 ser lite bleka ut på bild men, de ligger i min byrålåda och lyser..tillsammans med blommorna från Filiola-MUMS!
  • maugu
    Tjollabolla skrev 2008-03-14 18:24:42 följande:
    Dutoffla: vad det du som ville se matchningsförslag till katvigs turkosa byxor? Har ett par bilder på G. DOm passar ju till allt märkte jag!
    Supersnygga kombosar..speciellt flygisar och wild nature..de ligger oxå i min garderob..använder turkosa molo bodyn med stjärnor till flygbyxorna..kanske amn skulle kunna ha turkosa stjärnbyxor till flygbody?
  • maugu
    maugu skrev 2008-03-14 19:16:42 följande:
    Det oranga är identiskt..supersnyggt med body till bralla..kanske kan ta en bild när lugnet lägger sig här..
  • maugu
    ängeln83 skrev 2008-03-14 19:25:06 följande:
    Länken också kanske www.finnveden.nu/index.php...
    Han var ju superfin-man ser mössan bra då bodyn ej snor uppmärksamheten
    Jättefint kort och stor kille...min fyller om en månad..tiden går så troligt fort..
  • maugu

God morgon-gäsph..
    Dagen blir lugn med sjuka barn och trött mamma...

lite OT men har ju lite auktioner på T och det är en person som budat säkert för över 800:- hos mig, 800:- hos en annan FL och ca 600 hos en annan FL..personen har lite neg och dessutom kommentarer som; ja, pengarna kom såsmåningom..känns ju lagom kul..
    Två av FL har kontaktat personen om vikten av att följa bud men personen svara inte..
    Personen har dessutom tidigare budat hem typ tröja 5:- jacka 30:-..känns mkt olustigt om inte personen vunnit på lotto

Ja,ja..den som lever får se..
    Hoppas ni får en bra dag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9