Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Jacao-fina apor men jag känner med iDAT att de är i gränslandet mellan pyjamas och coolt..men, ungarna älskar deras glada djur..Just den tvåfärgade tröjan är pyjamasvarning för mig...
Jacao-fina apor men jag känner med iDAT att de är i gränslandet mellan pyjamas och coolt..men, ungarna älskar deras glada djur..Just den tvåfärgade tröjan är pyjamasvarning för mig...
Hrmm, har idag hämtat hem 9 paket
Filiola turkosa blommor, suit+body se här; www.emmis.se tjock härlig bomull..297:- för tröja, body och suit-det är billigt!!!
Från TS DK-flygmolo suit stk 92+body 92-helt nya +vattenfallströja med schackrutor i nyskick..summa 430:- danska-fynd!!
ESL-rodeosuit korta ärmar/ben+ lång suit-helt underbar och cool-rekommenderas, sonen springer runt i den just nu, föröskte fånga honom på bild men det gick ej från HIPPO
KIK KID suit stk 80 grön kort ärm-perfekt för oss+äppelskrutt t-shirt från LITEN..ajabaja levererade..+lite andra suitar som jag sparar..bla en BAMBI suit i stk 92-snudd på nyskick för 150 danska inkl frakt..
Nej, nu ska jag återvända till barnaskaran...
Här ska vi äta pasta carbonara + lite rött för mamman
Tjolla-mail
God morgon-gäsph..
Dagen blir lugn med sjuka barn och trött mamma...
lite OT men har ju lite auktioner på T och det är en person som budat säkert för över 800:- hos mig, 800:- hos en annan FL och ca 600 hos en annan FL..personen har lite neg och dessutom kommentarer som; ja, pengarna kom såsmåningom..känns ju lagom kul..
Två av FL har kontaktat personen om vikten av att följa bud men personen svara inte..
Personen har dessutom tidigare budat hem typ tröja 5:- jacka 30:-..känns mkt olustigt om inte personen vunnit på lotto
Ja,ja..den som lever får se..
Hoppas ni får en bra dag!