• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-12 07:45:48 följande:
    Jooo, därför jag undrade om den fanns nån annanstans juh
    Stk 80 tror jag blir bäst..tycker de är stora och de är ju stretchiga..
  • maugu
    ängeln83 skrev 2008-03-12 08:05:01 följande:
    Nån som vet om IdaT kommer med dreglisar? Måste ju ha hippos till min dregel kung.
    Jupp-många
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-03-12 08:21:28 följande:
    Godmorgonhar ni sett de nya fina printen från Ej sikke lej *vill ha*www.filabel.dk/pi/Body_l_æ_Pelikan_Pink_4928_...
    Japp, visst är de fina..vi lär dock inte se dem i Sverige då de är ett stödprojekt i Danmark..
    Superfina!
  • maugu
    ängeln83 skrev 2008-03-12 08:29:38 följande:
    Hum...skulle precis slänga en av skrutts snuttefilt i tvätten, tvättas med avigsidan utåt...hur i sjuttsingen ska det gå till?  
    Ehhh-va?
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-12 08:45:34 följande:
    Hmm.. undrar om min fina molobeställning från gucce kommer idag! *hoppas* Underbara kläder, helt otroligt bra service, trevlig och helt perfekt. Om det inte vore för leveranstiden. Litenpålandet - 1 dag, funkybaby - 1 dag, spojl - 1 dag, babyclothes - 2 dagar, gucce 3-4 dagar.. Enda minuset tror jag. 3-4 dagar är ju ingen evighet, men man är så van vid all andra som levererar på en dag att man blir bortskämd och hellre vill handla där det går snabbt om varan man vill ha finns i lager.
    God morgon!

Måste fråga ang KIK KID jackorna..hur är 92? Stor och hur gammalt är ditt barn?
    110 måste vara felmärkt..eller?
  • maugu
    Tildamamman skrev 2008-03-12 08:45:52 följande:
    Usch så trist!Jag håller förresten på att reklamera ett plagg till Matador. Men de säger hela tiden att de är överbelastade och tar allt i turordning. Nu har det gått två veckor?!?! Brukar de vara så struliga?
    Tyvärr-jag gillar inte Matador när det gäller reklamation..man får ligga på otroligt och de ber ej om ursäkt när de schabblade bort en beställning själva-kompensation-4 frimärken dvs returkostnaden för deras misstag..nej, de gillar jag inte..
  • maugu
    Banadinovich skrev 2008-03-12 08:57:36 följande:
    Hej!Jag tittar in här med en liten fråga om det går bra! Ni som handlar via trendsales i Danmark, hur betalar ni? Jag skulle använda mitt VISA-kort med det fungerade inte pga att det inte var danskt...
    Jag använder mastercard..kryssa i utländskt..du får några alt när du ska sätta in pengar på ditt konto..
  • maugu

Hej!

Lade in sonen i BT i sina nya röda Kavatstövlar..ser inte klok ut men så har han så korta ben (som mamma)..Går ju upp till knäna..och gillar dem gör han inte..blir tvärsur och behöver stöd för att gå

Väntar nu in ESL bullrider suit, lång+kort..

Och så har jag idag fått strålande nyheter så nästa vecka öppnas porten till mitt projekt..Härligt och sonen har fått en plats på eng/tyskt dagis i Wien från nästa höst så idag var en super dag..trallalllllaa typ

• maugu
    Duntoffla skrev 2008-03-12 18:35:19 följande:
     Söt kille i fina röda stövlar!
    Tackelitack-men han är ser mkt rolig ut i sin RÖDA stövlar..pappan var inte imponerad men det struntar jag i...unisex rpen skall skalla-och jag älskar färg

Ja, tänder är ingen höjdare..men lite gulligt med första..
    Sonen min ha rhaft en riktigt gnällig period nu i en vecka..inget är bra, inget duger, är mest ledsen och säger brum,brum, brum och mamma...Hoppas det lättar snart-hans utv-steg brukar sitta i en vecka -10 dagar..

PS!Pling in din inbox..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9