• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Småkottarna skrev 2008-03-14 09:14:42 följande:
    Annars funderade jag på att ta en sväng på polarn i nästa vecka. De har ju fått in många enfärgade långärmade baströjor nu som borde matcha ganska bra att ha under många av molo bodysarna jag köpt nu. Grön, vit, röd, marinblå såg jag iaf sist jag var inne!
    Åh,glömde POP Har inte varit in på ett bra tag-bra tips!
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-03-14 09:18:03 följande:
    god morgon! 
    God morgon!
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-14 09:24:30 följande:
    Gode tid Maugu! Ska du göra mig luspank eller vad är det frågan om??
    Förstår inte vad du menar
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-14 09:25:46 följande:
    Haha!!!
    Men, det låter osm en bra plan att någon annan får bli luspank så att jag kan korrigera klädbudgeten..fniss...
  • maugu
    Småkottarna skrev 2008-03-14 09:30:11 följande:
    Haha! Nu får jag gå ur T iaf för nu var minneslistan full för dagen. Synd bara att någon jobbig säljare hade lagt långa auktioner som inte går ut förrän den 25'e!!! Så jag får nog shoppa nått annat sålänge då så jag inte får abstinens och gör nått dumt.
    Ja, visst är det trist med säljare som lägger auktioner på ca 14 dagar och dessutom vid lön..korkat då man är köpare moahhhhh
  • maugu
    Angelinah skrev 2008-03-14 09:34:28 följande:
    Ja hoppas de regnar hela helgen
    Trist med vagnen...men, efter regn kommer sol (visst är jag vitsig nu )
  • maugu
    melizza skrev 2008-03-14 09:53:25 följande:
    hej allihopjag ställde en fråga igår och hittar inte svaret, har bläddrat och bläddrat bakåt hur mcyket som helst, ni skriver ju så himlans mycket ;Pjag bara undrade hur långt tid det tar att få sitt paket från annacill....jag beställde i måndags och har ännu inte fått paket...hoppas den kommer idag annars blir jag lite orolig.
    För mig tog det två dagar...men, om du överfört via BG så räkna med upp till 5 dagar..
  • maugu

Kommer ni ihåg mitt försvunna paket från IDAT för 1800:- kr..Fick idag mail att de kontaktat dansk post men att jag ska prata med norska tullen?
    Eh, har de typ skickat helt fel?Eller, betalar vi i Sverige tull till Norge?moahhh-detta blir bara roligare och roligare..jag tror det är detta som händer när "posten"slarvar bort paketen-fel adress eller luddiga uppgifter...fortsättning följer..

• maugu
    Buttelina skrev 2008-03-14 11:04:03 följande:
    Hon kommer runt 3 jag ska visa henne På tal om snoppar, jag har sagt till isabel att lillebror han en liten pillesnopp, en pilleman när hon har undrat. Och jag brukar kalla alexander för lilleman... Det har nog varit lite förvirrande för isabel med lilleman och pilleman så igår när alexander vaknade så sa isabel " oh, hej pillemannen" Nu kallar hon honom för PILLEMANNEN
    Ha,ha-gud vad roligt!Sötnos!
  • maugu
    J essica skrev 2008-03-14 11:59:17 följande:
    Hej allihopa Usch vilken natt alltså dottern fick magsjuka inatt och har spytt konstant Väntar bara på att alla andra oxå ska bli smittade. Måste nog tröstshoppa nåt nu!grönrandig molobyxa och body vart finns det?
    Hej-då är vi två..min mellantjej kom just hem-kräks och feber..suck, avskyr kräksjuka och nu är vi tre som kanske oxå får den..blähh...

Inga tips om MOLO dock..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9