Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Lillebror är skyldig! 04.40 gick vi upp. Men jag är ju så sen i säng då jag får skylla mig själv . Tidningsbudet får allt hålla sig på gatan , vi har ju brevlåda.

Hur går det med era tänder då?

Lina med Liten skrev 2008-03-10 08:51:51 följande:

Usch en sån morgon?? Lillebror uppe m tuppen?? Eller tidningsbudet??
  • Tildamamman

Vilken affärsidé kvinna!! I din shop kommer jag garanterat att handla !!

Tjollabolla skrev 2008-03-10 08:52:07 följande:
    Eller hur! Helst ska det hamna i brevlådan samtidigt som man tryckt på KÖP knappen! Gud vilken dröm
  • Tildamamman

Åhh, vad bra att du påminner mig!! Självklart ska alla märken som kan ge träffar finna med i rubriken. Skiver jag "ej Katvig" osv så är jag ju oskyldig !

jojoa75 skrev 2008-03-10 08:53:55 följande:
    Vilken bra ide!!! Skriva vårnytt, nyskick o nypris 995 kr o så i rubriken så skriver vi i alla märken vi kan komma på, skit samma om det så är från ullared.. Vilka lysande affärsideer!!! (obs ironi såklart! )
  • Tildamamman

Jag måste tjata EN LITEN SISTA GÅNG .... Ingen som sett en blå Molo lurvoverall med röda kantband och moln i luva?? Hojta till på mig om ni springer på ngn *please*!! Vår kommer tyvärr att åka ut på Tradera snart. Alldelles för lite trots att Lillebror hunnit sova i den kanske fem ggr. Så synd!

• Tildamamman

Menar du det?? Jag får attackera henne när jag kommer hem då!!

Buttelina skrev 2008-03-10 08:59:42 följande:
    angelinah hade sett en 86 i en butik...
  • Tildamamman

Ah! Jag blev lite störd här ! Angenämt störd! Ngn ringde och köpte mina ridstövlar jag satt på blocket *Yippie*!

Skönt då kanske det lättar!! Du skrev ju förra veckan att hon varit gnällig

Lina med Liten skrev 2008-03-10 09:02:17 följande:

Alltså jag menade att lillebror va uppe m tidningbudet= tidigt.... De kommer ju innan solen går upp...äh du fattar Jo då bissingarna är på gång. De har gått igenom nu och syns som 2 vita atreck *gnag gnag gnissel* Thea gillar att gnissla (kliar väl) men jag tycker det låter hemskt!!!!!!!
  • Tildamamman

Jag kommer bara på mer och mer idéer! Frakten hamnar dessutom ALLTID på 300:-, oavsett vikt.

Nu är det nog bst jag drar till ÖF och får lite skit snackat och fika tuggat

jojoa75 skrev 2008-03-10 08:59:59 följande:
    Kanon! Så utökar man det med flera namn, tex "ej Katvig, MOLO, POP, meandi, villervalla, idat" Tänk så många som kan se våran ullared body eller hemmasydda overall med fastlimmade stjärnor o tycker wow vilket fynd..
  • Tildamamman

Duntoffla - 86, men jag kan tom tänka mig 92 tror jag . 74:an slutade vid knäna så 80 är nog ingen idé .

• Tildamamman

Men i december var det för kallt för Molo lurv så då hade jag tankarna ngn annan stans . Men meddela gärna vem som köpte så kan jag kanske göra inbrott .

Nu måste jag ruusa! Shoppa lugnt tjejer!

jojoa75 skrev 2008-03-10 09:13:47 följande:
    Här är så himla trevligt att man ibland inte kan slita sig härifrån
  • Tildamamman

Någon gång. Men mest har vi fått positiva kommentarer som tex. att det ser så skönt och mysigt ut, lätt att leka osv. De äldre på ÖF är inte direkt glada i plaggen (Finns fritidsbarn som kommer i söta jackor som ex inte tål kyla och utan överdragsbyxor) som inte är lekvänliga så de har tyckt att våra suits varit sååå praktiska.

MaRo skrev 2008-03-10 13:07:17 följande:
    Jag undrar om ni haft bodysuit på era bebisar på öppnaförskolan eller någon annan plats och fått höra att ni glömt ta av pyjamasen, jag älskar bodysuits men får höra att han har pyjamas....inte kul direkt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9