Vi som shoppar danska barnkläder del 9
Hmpf Bör jag skämmas??
Inatt har Lillebror ex sovit i ESL regnbågar...
Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:12:18 följande:
Hmpf Bör jag skämmas??
Inatt har Lillebror ex sovit i ESL regnbågar...
Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:12:18 följande:
Det verkar tyvärr inte så! Titta på barnen på skolgårdarna nu för tiden... ofta att lågstadieelever endast har jacka vintertid och dessutom kjol och strumpbyxor nertill. Ändå tragglar man ytterkläder på varje föräldramöte.
*går och ställer mig i skamvrån*
Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:18:09 följande:
De vi sover i är det oftast ngn fläck på . Eller blir det så om jamaserna är slut. Stackars Lillebror äger väl tre jamaser
, jag tycker det är så tråkigt att köpa just det.
.
Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:21:51 följande:
Angeliah - Det ryktas att du har sett Blå Molo lurvoverall i butik . Stämmer det
?
Menar du detta?? 499:- eller hur är priset??
Hur stor är 86:an egentligen? Någon som kan/vill mäta? Jag har ju en 74:a nu som når Lillebror till knäna .
Fast om alla har, behöver den diskussionen aldrig dyka upp... Däremot när vissa barn slipper hemifrån, då blir det ett herrans liv. Sedan häckar de i en hörna och fryser för att de inte leker.
Men vi ska naturligtvis göra allt rätt med våra ungar .
Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:29:03 följande:
Det har du rätt i ! Tänkte väl mer; "stackars människa"
.
Idag har jag varit i vår nyöppnade butik . Vad skoj det är att shoppa IRL
! Jag är ju så lat, så jag brukar inte orka köra till butik, men nu ska jag väl orka det, nu när jag bor 10 min ifrån
Köpte lite gula Katvigränder till dottern och Flodisar till Lillebror. Tyvärr fanns strl 80 inte i body, så jag tog 86. Men jisses, den är verkligen MEGASTOR!! Undra om jag ska behålla den
Nöbblar??