Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ingen aniiing om strl. Men om det börjar trilla in grejer uppe i Kosta får du gärna hojta till i min låda .

Emmsan skrev 2008-03-12 18:45:59 följande:
    nej inget när jag va där förra veckan men man tycker ju att det ska komma in lite snart ;).. ngn föressten som vet hur nova star är i storlek i hoodsen??
  • Tildamamman

Oj, måste jag säga det så många gånger . Jag som tänkt äta mer godis och titta på film ikväll... Kan man kanske skjuta upp brottsförsoningen till en annan dag ?

Lina med Liten skrev 2008-03-12 18:49:40 följande:

ett par hundra "jag skola inte göra detta misstag igen kära Molo-gud" skulle nog vara på sin plats tror jag... SEN möjligen kan du få syndernas förlåtelse...Åh choklad...så gott *avis*
  • Tildamamman

Så härligt!! Jag tycker de ser så roliga ut när de stapplar fram utan att böja på knäna . Vår vagn verkar ha pajjat på ngt vis... går inte att bromsa den längre .

jompa skrev 2008-03-12 18:50:56 följande:
    Ojojojojojojo min lilla tjej gick precis några steg själv med gåvagnen *superstolt mamma*
  • Tildamamman

Åhh, vad spännnade!! Inte ett dugg OT!!

tinkerbell74 skrev 2008-03-12 18:53:49 följande:
    Jag hoppas att jag inte är alltför OT nu men jag måste bara visa det uuunderbara Småfolk linnet jag fick hem idag... till mig själv (!)  (Kommer om nån sek i BT.)
  • Tildamamman

Nja, godis vet jag inte om Molo och Hej, sicke svejs får . Då tragglar jag nog hellre mina förlåt .

Nej, nej . Han kan inte springa . Men på ngt vis reder han det ändå. Han tar två tre steg och sedan rätar han upp sig och drar vagnen lite tillbaka innan han fortsätter.

Den här tiden är så häftig! Det händer så mkt!

Lina med Liten skrev 2008-03-12 19:03:02 följande:

varför göra ngt idag som kan skjutas upp till i morgon?? Annars kan man offra lite godis också som bot
  • Tildamamman

Gah!! Såg det! Måste kolla om de finns i pojkfärg också !! Spring bruuuudar!! Först dit vinner ....

maugu skrev 2008-03-12 19:04:10 följande:
    Ehh-Funkybaby har fått in pelikaner-de finns alltså i Sverige..superfina
  • Tildamamman

Nöff, nööööff *grymt*

Tjollabolla skrev 2008-03-12 19:27:07 följande:

• Tildamamman

Nej, inte nu... Jag BEHÖÖÖÖVER både body till Lillebror, t-shirt till dottern + swimmingsuiten från Katvig. Men jag har tusan inte råd innan BB . Köpt alldelles för mkt denna månaden , varit på ett par Me & I också.

Blev det några pelarekanisar till Thea?

Lina med Liten skrev 2008-03-12 19:47:51 följande:

blev det nga pelikaner??
  • Tildamamman

Va?? Jag får nog kolla igen nu alltså...

Hoho! Det blir nog ett pr pelarekanisar till slut , ditt barn behöver dem för att hennes barndom ska bli bra .
    Lina med Liten skrev 2008-03-12 20:16:03 följande:

på tal om pelikanerna... e det baksidan på de rosa/röda men ser... eller varför är det knapp på de blå o inte de röda??
  • Tildamamman

Knapparna sitter fram, så tolkar jag det iaf . Så det är nog baksidan vi ser på ena paret byssor... Men jag kan ju ha fel ....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9