Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Jen80 skrev 2008-05-21 14:54:04 följande:
    Tack tack ! Känns så konstigt att handla rosa nu hehe... Tog på henne sin vita/rosa Katvig-suit idag och det kändes superkonstigt. VAr tvungen att intala mig själv att det ÄR en liten flicka och att hon kan ha såna färger. Åh, så roligt ! Var ju tvungen att köpa lte mer rosa idag. Inköpen från Pop är alldeles för stort, men kunde inte låta bli ..
    Förstår att det känns konstigt att handla flickkläder när man har två killar innan...jag hade antagligen tyckt att det var konstigt att få en kille nu efter två tjejer
    mortillsju skrev 2008-05-21 14:58:46 följande:
    LA WOMANSuperfina inköp till din söta lilla flicka som verkligen är underbart klädd för dagen! Är det en klänning under från Plastisock??JEN 80Åhhh så fin din lilla är. Gulliga kläder har hon fått med
    Tack  Det stämmer att det är en Plastisockklänning
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2008-05-21 15:06:30 följande:
    Den ser så fin ut. Lilla Saga provade förra sommarens Plastisockklänning (gula cirkusdjur) men den är för liten Jag ska sälja den tänkte jag på T och köpa en ny klänning från Plastisock. Därför var det roligt att se denna med röda saker (trodde kanske det var en lite lång tröja, visste inte att detta mönster fanns som klänning!)
    Vissa kläder blir man ju bara ledsen när de växer ur Hoppas du får bra betalt för den på T så du kan shoppa en ny då Det här mönstret har väl hängt med ett tag tror jag...men det finns fortfarande för jag köpte min klänning på barnmässan i GBG i april, tror det var från Babyshop om jag inte mnns fel...
  • LA Woman
    mortillsju skrev 2008-05-21 15:06:30 följande:
    Den ser så fin ut. Lilla Saga provade förra sommarens Plastisockklänning (gula cirkusdjur) men den är för liten Jag ska sälja den tänkte jag på T och köpa en ny klänning från Plastisock. Därför var det roligt att se denna med röda saker (trodde kanske det var en lite lång tröja, visste inte att detta mönster fanns som klänning!)
    Är den i rätt storlek kanske jag budar på den
  • LA Woman

Godmorning

Shoppade lite från rackamaja igår, brun nutty tröja (ESL) och röda pants (Plastisock), båda på rea *nöjd*

En OT-fundering...jag har en Brio sitty i äldre modell med marinblått chassi som jag funderar på att byta klädsel på...skulle Gunilla Axéns blåa moln bli snygga??? Jag ville egentligen ha nåt rött tyg men har inte hittat nåt kul tyvärr...

• LA Woman
    Tjollabolla skrev 2008-05-22 08:29:12 följande:
    Godmorgon! Här bor vi i flyttlådor, det börjar bli jobbigt nu.. Ska bli skönt när vi kommit i ordning. Idag fixas det sista i huset så sen är det bara att börja flytta!  Får försöka titta in här lite ofta, bredbandet försvinner på lördag å sen kunde det ta upp till 8 DAGAR innan vi fick det igen Hur överlever man liksom!
    Utan internet i 8 dagar låter INTE kul Jag funderar på hur man ska överleva på semestern
  • LA Woman
    ängeln83 skrev 2008-05-22 08:37:22 följande:
    Blåa moln skulle bli super fint.Såg en vagn av äldre årsmodell som dom bytt klädsel till dom gröna molnen, jätte fint.Marimekkos röda tyg är ju ganska fint annars, om man vill ha blommor då.
    Är i ärlighetens namn lite trött på Marimekkos tyg Tror inte jag skulle tröttna på molnen lika snabbt
    Angelinah skrev 2008-05-22 08:38:48 följande:
    Å det låter jättefint ju    Molntyget e riktigt snyggt!!! Eller varför inte Småfolks blå äpplen?  
    Blå äpplen låter inte heller fel...finns det som sänglakan att köpa? Fördelen med Axéns moln är att det tyget är ganska tjockt och förhoppningsvis skulle hålla bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9