-
Ja det tycker jag du ska göra.gosmamman skrev 2008-05-07 21:06:39 följande:Då kanske jag ska ta o maila anna cill då
-
Det är ju bra med barnkläder man kan använda länge....det skiljer 8 ½ månader mellan bilderna men jackan är densamma
Felicia 6 månader...
....Felicia 14 ½ månad. (Jag räknar med att hon kan ha den ett tag till)
-
Godmorgon
Tackmortillsju skrev 2008-05-08 23:51:12 följande:Underbart!! Den jackan är hur fin som helst...och tänk att den passat henne så länge! Du har en toppensöt flicka. Tyvärr kan jaga bara inte fatta hur man lämnar kommentarer på din blogg annars hade jag skrivit det där!!Måste kolla så jag inte har bloggen spärrad för anonyma kommentarer eller nåt dumt...Visst är det fasinerande att den passat så länge! Älskar verkligen den så det var en bra investering
Ojoj, det låter som om Milo håller dig sysselsatt! Min lilla är också överallt känns det som. Igår höll hon på att ramla ur matstolen (tur syrran fångade henne...) och när vi var hemma hos en kompis var hon riktigt nära att stoppa en glaskula i munnen...Tjollabolla skrev 2008-05-09 07:48:21 följande:Godmorgon! Äntligen fredag! har inte sett röken av sambon på hela veckan. Han har bara jobbat och varit i huset och grejat. Milo är verkligen FULLT UPP nu. Han är överallt alltid och släpper jag honom med blicken en sekund är det bus direkt. Igår åkte mobilen i toastolen, han lärde sig klättra upp på köksbordet (tack för det, verkligen!) och klättra upp i fönsterkarmen. Tjohooo! Positivt är väl att shopping hinns inte med Fast nu när det är så varmt skulle det faktiskt behövas, har typ INGA shorts till honom!Angelinah, jag läste det med FK. FY FAN vad dåligt av dom!!! Jag förstår att du blev förtvivlad och arg. Det borde inte få hända, det är ju för tusan deras uppgift att hålla koll på vad dom utbetalar! -
Ja, men visst är det bra! Då har man ju verkligen hunnit nyttja plaggen till fulloZvartaliljan skrev 2008-05-09 09:26:27 följande:ja visst är det härligt Här har vi exakt samma kjol men bilderna är tagna med ett års mellanrum! Hon kan fortfarande ha linnet på översta bilden också
-
Underbara!!! Vill ha den med lejonen till de oranga knickersen och de orange/blå-randiga brallorna från Me&I! Hoppas de kommer till Sverige snartAngelinah skrev 2008-05-09 12:57:24 följande:Å massa fina fina småfolk!!www.prinsesserogpirater.dk/shop/smaafolk-t-sh...www.prinsesserogpirater.dk/shop/smaafolk-t-sh...www.prinsesserogpirater.dk/shop/smaafolk-t-sh...www.prinsesserogpirater.dk/shop/smaafolk-t-sh...www.prinsesserogpirater.dk/shop/smaafolk-t-sh...www.prinsesserogpirater.dk/shop/smaafolk-t-sh...attans att man e pank nu alltså... såååå fina tshirts Tack näpp.. inte en endaste fluga idag faktiskt
-
Nämen, de var ju inte fula....de var ju störtcharmiga!!!Angelinah skrev 2008-05-09 15:21:40 följande:Varför i herrans namn har jag dessa kvar tex såååå fuuuula
-
1.Vilket var det första danska plagget du köpte och när var det?
Då räknas inte pyjamasarna av okänt märke vi panikköpte på semestern i Danmark vaNej, det första danska plagget var nog en lila/röd Katvigsuit till lillan förra våren
2.Vilket är ditt favoritmärke när det gäller utseendet?
Svårt att välja här....Katvig säger jag
3.Vilket är ditt favoritmärke när det gäller kvaliten?
ESL otvivelaktigt!
4.Vad gör du med kläderna när de är för små?
Stora tösens sparas till den lilla. Lillans plagg sparas en del av och del goes tradera.
5.Favoritwebshop?
Rumba och Rackamaja
6.Är du impulsköpare eller spanar du in nåt plagg länge?
Både och
-
Färgerna, trycken, kvalitenSista babyn skrev 2008-05-09 22:24:44 följande:vad är det somär så spec med danska barnkläder?
-
http://www.tradera.com/_Klanning_KATVIG_Design_Cream_Valley_fran_Alskade_Angel_-auktion-64523195
Vart sjutton får man tag på Katvigtyg? (självklart inte min annons) -
Haha, ja så kan det ju vara....min hjärna har nog fått för mycket sol idagängeln83 skrev 2008-05-10 19:15:57 följande:Lakan kanske?