Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

mortillsju skrev 2008-05-22 08:48:24 följande:
    Jag tror på Axens. Dels för mönstret som jag tycker känns roligt men främs för kvaliteen då du ska ha det i en vagn!! Det kommer bli supersnyggt. Jag har ju en ny vagn, svårt att motivera att man behöver sy ny klädsel....men, men...
    Ja, det är lite så jag tänker, bra och hållbar kvalitet (om jag nu inte misslyckas radikalt med sömnaden då ) och urfint tryck. Sen kanske jag ska försöka leta upp min gamla molnfilt från 70-talet i samma tyg på mammas vind också

Mohaha, jag har ju nästan ångest över att försöka klä om min sitty som är ett blocket-fynd för 150 kronor Tänk om jag inte får ihop den igen
  • LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-05-22 09:07:43 följande:
    Mobilt bredband är väl lösningen även då! Vårt mobila har vi med överallt. Frågan är bara om det funkar nu när vi åker utomlands, eller får man betala extra då? Någon som har koll?LA Woman skrev 2008-05-22 08:36:39 följande:
    Inte en susning tyvärr....

Nu har ju inte jag nån laptop då va Lite jobbigt att släpa med den stationära datorn i husvagnen Då hade nog maken verkligen tyckt att jag har ett beroende...mohaha
  • LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-05-22 09:13:53 följande:
    L A Woman - Har du förresten varit i stan och kollat in vad det var som reades? *nyfiken* Vi fick ju ett mail om att de skulle sänka priset på vissa plagg.
    Tänkte inom en runda idag faktiskt Fast de har nog misssat mig på mailutskicken ska säga till dom om det
  • LA Woman

God eftermiddag i tråden föresten Har varit i stan en runda. Var i den lokala butiken där de säljer danska barnkläder men klarade mig ifrån att handla WOW!!! Istället blev det kontorsmaterial och en massa frimärken. Tjejen i pressbyrån tittade konstigt på mig när jag skulle ha 40 frimärken....sa du 40?? Var jag den första traderasäljaren hon sålt frimärken till

• LA Woman
    Tildamamman skrev 2008-05-22 14:18:09 följande:
    Så det blev inget handlat? Vad reade de då? Om du menar "torgan" som var det nog ny personal. De säljer ju massor med frimärken och ett par av dem är annars Traderare själva.Själv kom jag bara till lekplatsen . Hade tänkt ta shoppen där efter men dottern avr så grinig så det fick vara. LA Woman skrev 2008-05-22 14:05:42 följande:
    Lite småfolk och lite Katvig reades. Typ äpplesuiten och tröjan från småfolk och en del grönt från Katvig bla. ittade inget jag var så sugen på där tyvärr.

Ja, det var på torget och jag har inte sett hene där innan så hon var nog ny
  • LA Woman

Godmorgon shopping-galna kvinnor

Även jag föll för trycket och la en en beställning på Matador...2 velourjackor till från Katvig blev det, en ny brun-vit (den andra börjar ju bli lite liten nu och får åka ut på T istället) och en i den härliga orangeröda färger i lite större storlek. 421 spänn med frakt var ju som hittat!!!

ängeln83 - Fy så hemskt!!!! Stackars lille killen och stackars er föräldrar!!  Kramar!!!  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9