Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

svischan skrev 2008-04-28 22:44:05 följande:
    Du vill alltså inte byta till ett par ännu större 110or???=)
    haha, de skulle nog 6-åringen nästan kunna ha.. men nejtack
  • snigelina
    svischan skrev 2008-04-28 22:50:35 följande:
    Men 98orna finns nog på rumba. Jag funderar nästan på dem, om vårens leggings är så mycket större än höstens. Dessa 110or är typ 15 cm för långa!
    Jaa, 98 finns på Rumba. Hrrm.. får prova dem på henne och se. Ev har hon haft dem en gång, jag har lite dåligt minne..
  • snigelina
    svischan skrev 2008-04-28 23:02:58 följande:
    Det är inte lätt att veta vad som är använt och inte, när man har garderoben överfull=)
    De verkar oanvända
  • snigelina
    CamillaJ skrev 2008-04-29 18:50:28 följande:
    Men herre gud tror inte det jag nyss såg Fy fasen VEM köper dom?????Hur FAN kan man köpa dom????
    Hrm.. kan ju vara nån som vill ha converse-märkena till nåt.. *spekulerar*
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-29 19:29:33 följande:
    haha, sååå gammal är jag inte måste säga att jag inte sett en enda person i hela malmö med söndriga converse på sig
    Äsch, jämfört med Zvartaliljan är vi ju riktiga tanter
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-04-29 22:21:18 följande:
    ja det kan man ju undra  jag skulle vilja ha både lila, svarta, rosa och bruna om de bara kostade 129:- *hopplös*
    Du är rolig!

Tur att man inte hittar baggybyxorna i 110 nånstans, för annars skulle jag väl också vara fast...

Eller Butte - vad har Isabell för storlek på sina?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-29 22:36:53 följande:
    phunkycool.at/product_info.php/manufacturers_...här finns upp till strl 116 och dessutom 20% rabatt om det är ditt första köp
    Ojdå! Ja, det hade ju varit käckt, men jag måste vänta lite...  måste spara pengar till min Ullaredsresa om två veckor...
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-29 22:49:33 följande:
    men två par byxor kan du väl unna dig
    Haha, jaa, får väl fundera lite på det Men hon behöver INTE byxor. Tvättade lite idag och har just vikt och lagt in i garderoben och det är PROPPFULLT. Men baggybyxorna borde väl finnas till hösten också?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-29 23:01:09 följande:
    hihi, då har du samma lyxproblem som mig då. det är verkligen proppfullt i gaberoben. ja, dom borde väl fortsätta finnas i fortsättningen tycker jag
    Fast vi har nog lite för lite förvaringsplats också..  Eller egentligen inte...

Räknade Stellas linnen, hon har 20 st, varav 8 är nya molosar. Förra sommaren använde hon kanske linne 5-6 gånger och om jag känner henne rätt så blir det mest tunikor och klänningar i sommar. Gaaaaaaaah! Jag måste komma ur mitt usla shoppingbeteende..
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-04-29 23:09:00 följande:
    *skratt*....otroligt 20 stycken! Underbart att ha så många. Mina små har ett var. Man får se det som ett intresse tycker jag. Något som förgyller ens liv. Det är olika vilka intressen vi har. En del av oss gillar kläder. Inget fel i det. Det går inte att ha nyttoaspekt på allt i ett i-land. Njut du på av allt vackert ni äger istället!
    Nja, till hösten ska det bli annorlunda. MÅSTE bli annorlunda. Vill ju ha en liten till och har lovat sambon att det ska bli andra bullar vad det gäller klädshopping i detta hushållet i så fall.. När han reser bort två veckor i augusti-september ska det bli storrensning här hemma. Man måste ju kunna få plats med kläderna också, nu är det så fullt att de blir skrynkliga och fula och barnen har svårt att plocka fram kläder själva.. det är ju inte så fint ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9