Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-04-11 11:27:33 följande:
    Usch näe, iväg o städa med dig! (lättare sagt än gjort! hehe) Hur mycket fyller lillan?
    Hon fyller tre Hade med sig glass till dagis idag och var sååå stolt! (och nej, vi har inte sockerförbud på vårt dagis..)

Jag har fortfarande inte börjat städa, det får väl bli ett ryck ikväll istället *latmask*
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-04-11 15:35:00 följande:
    ja tröjorna är normala i storlek. här har du strl.86 på Maia (visserligen den svartrutiga men sak samma)
    Maia är sååå underbar!
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-04-11 15:43:18 följande:
    Ett till exempel
    Hahaha! Så härlig hon är!
  • snigelina
    Smileycat skrev 2008-04-11 22:33:52 följande:
    Tack för allas omtanke..Det värmer ska ni veta! Är nyss hemkommen från mamma, har bara lagt lilla Ebbisen sen satte jag mig här för att rensa hjärnan lite.. Jag och min storasyster o lillasyster åkte allihopa dit och fick ett väldigt jobbigt besked, sen var vi alla ut och åt mat på kinarestaurang som mamma bjöd på, hon orkade inte göra mat.. Så det har vart liiiite trevligt att umgås alla trots denna situationen.. :-/Men iaf...Min älskade mamma har tumörer i sin lever, mer än så vet vi inte än! Hon ska åka in imorrn efter att hon ätit frukost, min storasyster o systerson sover där iaf..(Jag och mina systrar och även vår mormor har alla sagt att vi donerar en bit av vår lever OM det så skulle krävas och någon av oss skulle passa iaf..)Men som sagt hon ska på undersökning imorgon så de ska kolla hur stor omfattning det är och hur det kan behandlas.Sen är det väldigt viktigt att detta ska kollas så fort som möjligt så inte hennes gulsot blir allvarligare för då kan hon dessutom få hjärnskador.. Min lilla mamma är nu ännu magrare och kanske kommer dö.. Usch, det här är inte alls kul.. Men som mamsen säger -vad ska jag göra? det är bara att acceptera läget och sen så vet jag ändå inte så mycket om det här nu, så jag tänker inte ta ut något i förskott!Hon är så stark, jag försöker tänka och resonera som hon gör just nu..Vi får helt enkelt se...
    Åh, kära du. Vilket jobbigt besked! Många många tankar till er och hoppas att det är så bra det bara kan vara. Kram!
  • snigelina

Vart har Elva små trolls Katvig-velour tagit vägen? Inte kan väl allt vara slut?

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-11 22:54:18 följande:
    fick mail att de inte fått den sändningen och att dom som redan beställt skulle få sina varor men det övriga skulle hon avbeställa
    Fast de enfärgade har ju funnits i shopen, de kan väl inte ha tagit slut allihop? Fanns ju rosa, grön och blå
  • snigelina
    thj skrev 2008-04-11 22:55:10 följande:
    De har valt att inte vänta på den,jag hade beställt där.
    Den har fart runt på villovägar bra länge tillsammans med den randiga katvigen..
    kram
    Hmm, men det som låg ute måste väl ha funnits? Jag har iaf fått hem en blå zipjacka..
  • snigelina

Godmorgon! Vill också svara!

Vad heter Du?
    Sara

Vad jobbar Du/ har Du jobbat med?
    Pass

Vad har Du för utbildning?
    Gymnasium och enstaka högskolekurser

Hur många barn har Du?
    Tre flickor

Ålder på dem?
    En nybliven treåring, en snart sexåring och en åttaåring.

Vart bor Du?
    Uddevalla

Bor ni i villa/lägenhet/radhus?
    Lägenhet

Hur gammal är Du?
    29

Hur gammal är din sambo/man?
    29, snart 30

Har ni husdjur? Vad i sånnafall?
    Nej

Vad kör ni för bil?
    Ingen alls, sambon lånar bil om vi behöver

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-13 23:01:21 följande:
    jag velar mellan om jag ska ta 68 eller 74 i byxorna till isabel.. hmmm
    Stella har fått 74 i Molo-byxor :) Hon har nog ungefär lika långa ben.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-04-14 08:21:23 följande:
    aha, perfekt ju, men då tar jag också 74... var på benet slutar dom på henne?
    Kan fota henne sen om du vill, men strax under knät.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9