Smileycat skrev 2008-04-11 22:33:52 följande:
Tack för allas omtanke..Det värmer ska ni veta! Är nyss hemkommen från mamma, har bara lagt lilla Ebbisen sen satte jag mig här för att rensa hjärnan lite.. Jag och min storasyster o lillasyster åkte allihopa dit och fick ett väldigt jobbigt besked, sen var vi alla ut och åt mat på kinarestaurang som mamma bjöd på, hon orkade inte göra mat.. Så det har vart liiiite trevligt att umgås alla trots denna situationen.. :-/Men iaf...Min älskade mamma har tumörer i sin lever, mer än så vet vi inte än! Hon ska åka in imorrn efter att hon ätit frukost, min storasyster o systerson sover där iaf..(Jag och mina systrar och även vår mormor har alla sagt att vi donerar en bit av vår lever OM det så skulle krävas och någon av oss skulle passa iaf..)Men som sagt hon ska på undersökning imorgon så de ska kolla hur stor omfattning det är och hur det kan behandlas.Sen är det väldigt viktigt att detta ska kollas så fort som möjligt så inte hennes gulsot blir allvarligare för då kan hon dessutom få hjärnskador.. Min lilla mamma är nu ännu magrare och kanske kommer dö.. Usch, det här är inte alls kul.. Men som mamsen säger -vad ska jag göra? det är bara att acceptera läget och sen så vet jag ändå inte så mycket om det här nu, så jag tänker inte ta ut något i förskott!Hon är så stark, jag försöker tänka och resonera som hon gör just nu..Vi får helt enkelt se...
Åh, kära du. Vilket jobbigt besked! Många många tankar till er och hoppas att det är så bra det bara kan vara. Kram!