Smileycat skrev 2008-04-21 19:49:36 följande:
Hon har tyvärr redan en trehjuling.. Tvåhjuling med stödhjul känns lite tidigt aktiskt även om hon har bra motorik, hon ÄLSKAR sin cykel! Lilltjejen fyller fem dagar efter, så hon får en trehjuling i två års present, hon har blivit för avis för att vi ska kunna vänta.. :-/ Hittade en som var som ny på T för 156kr , han kom förbi och lämnade den tom! Pussel har hon fått av "morfar Lasse"(, min pappa).Och tja, massa ponnies och ponnyslott, käpphäst .osv.. ska hon få av andra..Dum som man är så ger man bort de bästa tipsen, så hon får "bra leksaker", sånt honvill ha och inget "skräp" mao.. Men nu står det still för mig, har något klädesplagg som jag ska passa på och ge som present, även om jag skulle köpt det ändå Hon har iaf kommit in i en prinsess/ rosa/ häst period, men tycker även om bilar o sånt.. Bobby car har hon oxå, dockvagn osv.. Vad köper man?? *suk*Ja, tack för tipsen iaf! Låter väl bara neggo här..
Det kanske är skillnad när man har äldre syskon, då blir trehjulingen "bebis" lite fortare

Man vill ha som de andra.
Vi har massor av leksaker, så det ville vi egentligen inte ha, mer än Schleich-djur då, som hon vill ha själv. Hemma bygger Stella gärna med lego/duplo och pusslar massor då (hon fick 30-bitars och 40-bitars). CD-spelare, har hon det? Och några skivor?