Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-05-28 21:49:31 följande:
    De paret av molobyxor jag har till Ava så tycker inte jag att deras byxor sitter bra på nyfödda. De måste nästan ha fått lite hull för att de ska sitta bra... om nu sorbet-byxorna sitter som de byxorna jag har...
    Nej, byxorna sitter inte bra, tyvärr...Hilda är har ännu inte tjockat till sig så de är väldigt lösa i midjan. Bodysarna däremot sitter jättebra!
    Men heldräkterna är ju kanon!
  • loveliva

Go kväll!

Har läst ikapp nu, puh mycket var det å läsa
    Har varit fullt upp hela dagen. Barnen har haft avslutningsfest på dagis. Så nu har de sommarlov i 2 härliga månader

Sååååååå fina barn i bt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Är sååå shoppingsugen, men i morgon bär det iaf av till DANMARK!!!
    Har resfeber så jag kokar

• loveliva
    alex 07 skrev 2008-05-29 21:04:11 följande:
    He, he. När tror du att ni är där? Verkar bara vara du och jag som åker imorgon.Godkväll i tråden
    Jag tror att vi är där vid 13-tiden. Lite osäkert, men ungefär då.
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-05-29 21:21:59 följande:
    Ok, då är jag nog där tidigare än dig. Jag tar tåget från Malmö vid 11 och beräknar att vara där vid 12.30 ca. Ring mig när ni är där, så kan ni glida fram till mig i kön
    Åhh va snällt Du får väl vinka som en tok så jag ser vart du är eftersom jag inte vet hur du ser ut
    Gubben släpper av mig vid lagersalgen och kör sedan in till Köpenhamn city och hittar på nåt med barnen
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-05-29 21:41:16 följande:
    Ring bara så vinkar jag.   
    Japp Kul med sällskap! Ses i morgon!

Ska nog säga godnatt nu så jag orkar shoppa bland alla hysteriska danskor i morgon Åker tidigt också, då sambon ska på intervju i Osby på morgonen.
  • loveliva

Go kväll i tråden!

Hemma efter en låååång dag i Danmark, men sååååååååååå skoj

Tack snälla Alex för sällskapet!

Ska lägga in lite bilder snart i bt från dagens shopping.

• loveliva
    belladona skrev 2008-05-30 23:02:45 följande:
    hur mycket handlade du för i danska kronor ? ska ju dit i morgon
    Tror det var 1450 ddk Som hittat Räcka ut tungan
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-05-30 23:16:04 följande:
    fiiina inköp
    Tack

Hade lätt kunnat bränna mer än dubbelt så mycket Men hade Cypernresan i bakhuvudet. Och ser framemot Katvig lagersalgen Räcka ut tungan Hihi sambon hade som förslag att nästa gång kan vi ju bo över på hotell. Perfekt då kan man ju shoppa 2 dagar! Jag bor gäääärna över på hotell
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9