Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-05-19 21:07:22 följande:
    Tillbaka igen, skrutt vaknade till för en stund...jädra glassbil att åka omkring, 2 gånger dessutom?!!! Gaaaah, var bra sugen på att plocka ur han ur bilen och stoppa in han i kylen och sen åka lååååångt ut i skogen, parkera bilen och sätta glassbilsmelodin på repeat.
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2008-05-19 21:23:14 följande:
    Nä nu blir jag galen på denna j*vla dator. Alltså när jag klickar på en länk så öppnas ju ett nytt fönster, när jag sedan skall stänga ner detta nya fönstret så stängs både detta och det som jag tog länken från. Blir smått galen.
    Så gör min dator också ibland, vet inte varför men j*t irriterande!
  • loveliva

God morgon i denna underbart trevliga tråd

• loveliva
    SmillaMilla skrev 2008-05-20 07:54:53 följande:
    God morgon. Visst är den trevlig. eller?
    JA verkligen!!!

SAmbon var dock inte lika trevlig i morse då han försov sig 1 timme. Bäst att rävsova tänkte jag
  • loveliva

Vi ska vandra iväg till lekparken nu 

Tack än en gång för en underbar tråd

• loveliva
    Jen80
    Sååååå gudomligt söt liten Ava!!! Gullesnuttan!
  • loveliva

God morgon!
    Och shit pomfritt! Nu när jag läser om traderafaktura så kom jag på att jag inte heller betalat, opppps!

• loveliva
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-21 17:18:43 följande:
    hej igen!Snabb fråga - hur är minpluddevutt att best. från? Har för mig att flera haft problem med leverens och kontakt *väntar i kassan på svar*
    Jag beställde från dem i fredags och i måndags kom paketet Snabba!
  • loveliva
    Jen80
    Jag vet itne heller vad jag ska köpa nu till Hilda...är ju liksom inte van att kolla in tjejkläderna, hittar mycket fint till pojk nu i stället Fundersam Men visst blir det mycket rosa också. Lilla Ava är ju såååååå underbart söt!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-05-21 20:28:03 följande:
    Det var värst vad lugnt det var här i kväll Sitter alla och lägger ut saker på T kanske
    Ja, å väntar på att auktionerna ska ta slut *spännande*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9