Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Milliemolly skrev 2008-03-25 12:43:34 följande:
    toddler hade 50 % på svart vuxen schampoodle förra veckan. kasnke finns kvar???kolla hemsidan eller ring! ps lite sent svar kanske men jag läser ikapp idag och det lär ju ta sin lilla tid med denna tråd!
    länk????
  • SmillaMilla
    CamillaJ skrev 2008-03-25 13:01:54 följande:
    Lade in 2 bilder på skrutt i nya Nova Star jeansen inte danskt men fina. Hårda var dom så de va lite stela de satte sej inte snyggt utan de fick man rätta till lite själv haha de andra va så himla mjuka och sköna. Ska tvätta dom.Nu ska vi ut och leka, och posta massor av paket ...
    Jättefina!
  • SmillaMilla

Urfina barn och kläder i bildtråden.

Men visst skrevs det förr vart kläderna var köpta och hur mycket de kostade? Saknar denna info. Snälla kan vi inte börja skriva det igen. Eller är det bara jag som är intresserad?

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-03-26 14:13:42 följande:
    Hmm ja det gjorde vi kanske i början? Vi som blivit lata Ska tänka på det till nästa gång!
    ja visst gjorde vi det Tyckte nästan alltid att det fanns en länk som man snabbt kunde gå in och beställa.
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-26 14:15:24 följande:
    Jag håller med, det var bra info. Ska jag börja med min bild från Slitage med Nova star byxor, två NS tröjor och tre mössor totalt 819:- *Älskar Slitage*
    ha ha. Vad är slitage?
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-03-26 14:18:04 följande:
    Allt för att trissa köpbehovet Mitt Hummel är från 1 klass o kostade nog 598 ihop  Jackan 349 o byxorna 249. Men det var iaf fraktfritt Schyyy säg inte det priset till sambon! Han älskade kläderna, men han vet ju inte vad det kostade, hehe.
    ja precis köpbehovet ökar kanske.
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-26 14:18:47 följande:
    Slitage är en butik i Västerås www.slitagekids.se/ De har ingen webshop än men det är på g. Man kan maila om man vill shoppa, hon skickar gärna redan nu. Just nu kostar tex alla mössor 100:- och det är 20% på KIK-KID och Mini Rodini.
    aha hoppas bara att de kommer att skicka till Åland.
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-03-26 14:24:44 följande:
    Maila och kolla, jag kan inte tänka mig att det skulle vara något problem. Hon är supergullig hon som har butiken!
    toppen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9