Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Åh nu hittade jag det jag sökte på curiosa, lätt att beställa? frakt? någon som beställt där?

• SmillaMilla
    jompa skrev 2008-03-08 08:53:12 följande:
    Jag har beställt där en gång. Supersnabb leverans. Frakten tror jag de räknar ut beroende på vad du beställt.
    Åh tack! hitta massa rea där också ju
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-03-08 08:56:17 följande:
    är det småfolk sängkläder du söker?
    hm nä nu har jag bestämt mig för katvigs rosa/röda. Kommer att bli en superfin vagn

Var lite velig från början bara då jag hittade underabrt från småfolk.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-03-08 09:56:29 följande:
    Ja, hon är superfin! Som vanligt Nu missade jag nog men var frakten viktbaserad på Curiosa?Hittade så klart mer att shoppa än velouren
    jo det ryktades om attt det var viktbaserat därifrån
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-03-08 10:01:48 följande:
     Tack! Då ska jag nog lägga en liten beställning. Är det någon som sett Katvigs orange/vaniljrandiga bodysuit eller body i strl 80-86 i någon svensk shop?
    Åh jag skall också beställa, sitter med sängkläder i min varukorg, men måste ju höra att de kan dra bort momsen, och hur jag då beställer
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 10:33:25 följande:
    Hon bor väl på Åland om jag inte minns helt fel...eller??
    Jo jag bor på åland. Det finns stor risk att det hamnar i tullen och då får jag betala dubbel momns. Vist jag ahr haft tur som inte har behövt betala moms över huvudtaget på sistone, men man vet ju aldrig, blir dyrt om det fastnar.
  • SmillaMilla
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 11:03:38 följande:
    Då va jag inte helt ute i det blå då Du har ju snackat om Tradera o porto så många gånger så det har satt sig nu
    oj ursäkta mitt tjat

nu blir det snart shopping i staden på sveriges framsida
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-03-08 11:15:19 följande:
    Nu är jag OT, men är hur är dessa i strl?? är dom små? stora? normala? Vill ha till bebben, men 74
    Ehhh vilka?
  • SmillaMilla

Åh ni snackar feber, sonen min här har 39.5 grad sedan igår trots panadol. Men han är inte förkyld eller så. Spyr bara då febern stiger annars äter han köttbular och glass. knasigt det här.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9