• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-07 20:16:41 följande:
    MEEEEN va söta barn i BT!!!Duntoffla: Åh, började skratta och var tvungen att visa sambon vilken sötis!! Vilken liten tjockis och såååå söt !! Verkligen en go unge !!jompa: Jaha, och så köpte jag Katvig-tröjan till Ilon och så gör du mig grymt sugen på Molo-tröjan... hmmm...
    Ja den tröjan var faktiskt jättefin, var lite osäker när jag fick hem den men nu när han hade den på sig så blev jag övertygad att et var den jag skulle ha
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:19:30 följande:
    E de månne din danska order som drar
    Japp, de har ju liksom allt jag vill ha på samma ställe
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:30:02 följande:
      *INGA KOMMENTARER ENDAST BOLLANDE SÄL*  *e på Rumba nån minut å hoppar suit*
    Jaaaaa köp den där suiten nu (sen lite Katvig, *viskar tyst* )
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 20:33:44 följande:
    Ja jag har inget liv vet du
    Nä men det har väl ingen här inne
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:38:56 följande:
    Så!! vem ska mer trycka på köp knappen ikväll då Nåt liiitet ska ni väl ha ändå va, en IdaT tröja... katvig body... molo strumps som inte finns.. *avskyr att hoppa ensam ju*
    Jag skulle så gärna hoppa massor men behöver hjälp, annars får jag köra solo helt enkelt
  • jompa

Hihihih massor med shoppingsugna här inne ju, men alla vill ha fraktfritt och rätt stl, det är värst vad vi är kräsna

• jompa

Hur var det nu? Hade nån här lagt ut Hjort plagg på T?
    Undrar om mina bodys går att sälja.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-03-07 20:43:40 följande:
    Nerställt för lääängesen ju
    Vad blev det för god middag? Själv fick jag falukorv och makaroner
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-07 20:45:56 följande:
    Och jag vill ha grönrandig molotröja med gratis frakt ...Ingen som tycker nåt ang. kort eller lång suit till min sena maj-bebis?!? Eller ignorerar ni mig ikväll ?!?!Äh, får väl fixa en shoppingbild på dagens inköp så länge .
    Ta en av varje, bebisen ligger ju mest i vagnen så kort funkar om du har den i skuggan men ibland måste man ju ha en lång oxå, vid sämre väder eller om den ska utsättas för sol
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 20:46:18 följande:
    Ha det åt vi med!! Och massa rivna morötter!!
    Inte den roligaste fredagsmiddagen men vad gör man inte för en makarontokig son
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9