• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

ängeln83 skrev 2008-03-08 08:05:51 följande:
    Nah, idag blir det nog ingen shopping, vi ska på kalas och sen hälsa på ett par kompisar som nyss köpt hus.Har du nåt på shopping listan då?
    Shoppade lite i går kväll så jag ska ligga lite lågt idag, kanske
  • jompa
    lillronya skrev 2008-03-08 08:23:38 följande:
    Villervallarea är ju inte fel... Hur är deras velourkläder? Stora?
    Deras blå/röda var fin, den nya som kommer.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-03-08 08:30:19 följande:
    Nu har jag äntligen hittat den rosa/vita Katvighooden i en svensk webshop Beställde den + svartvit mössa + katvigswimsuit (den med korta ärmar och ben i svart midiapple). Och som medlem sedan tidigare så fick jag en kik-kidmössa gratis Jag valde den svartvitmönstrade speedyn.Allt beställdes på www.enzokids.se
    Åhhh på Enzokids fann den grön/blåa Katvig luvtröjan som jag vet några av er här inne söker.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 08:44:06 följande:
    Får köpa mååånga o sy själv av tyget

Vad ni är påhittiga.
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2008-03-08 08:52:08 följande:
    Åh nu hittade jag det jag sökte på curiosa, lätt att beställa? frakt? någon som beställt där?
    Jag har beställt där en gång. Supersnabb leverans. Frakten tror jag de räknar ut beroende på vad du beställt.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-08 09:01:20 följande:
    Men det låter ju bra!! Är ärmlängden normal tycker du?? Hatar uppvik och kan inte med för korta
    Är det den rosa du vill ha?
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-08 12:04:56 följande:
    Toppen, då aknske jag slårtill på mössorna ikväll  Nu ska jag hoppa i träningskläderna för gubben in var på väg hem från sin match.Ses ikväll ladies
    Gosmamman: Jag inboxar dig
  • jompa

Sitter och spanar lite på mer shopping .
    Mannen är ute med barnen så man har lite tid för sig själv, skönt.

Har lagt upp lite saker på T som jag hoppas ska ge mig tillskott till kassan för mer shopping.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:27:19 följande:
    uuuppps råkade visst beställa lite från eleraff. en gul velourbodysuit och ett par blå velour byxor  
    Bra där, man mår bra av shopping
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:31:40 följande:
    visst gör man nu längtar jag som en tok redan. har sett den gula velouren irl och jag tycker att den är helt underbar i färgen. Nu har jag bara 9 saker kvar på önskelistan
    Jag har betat ner min lista men det dyker upp nya saker hela tiden

Men högst står nog krusidull tröjan och sen vill jag ha tunikan i svart/vit rutigt från Molo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9