• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-08 13:35:55 följande:
    Låter fint! Har varit ute på promenad med likkillen, trots sol när vi gick regnade det på oss sen! Nu är det soli gen.. Inte min dag idag tror jag Nu har jag tvingat honom i säng och han ligger och muttrar. Så fort han somnar tänker jag också sova *längtar* Under tiden tröstäter jag Ballerinakex Sitter och funderar på vad för fint jag ska shoppa ikväll. Funderar på att gå upp en strl på Katvig velourbyxor så att jag får de blå byxorna iaf.
    Men de finns väl på Krumelur oxå, de blåa byxorna alltså.
  • jompa

Nu sitter jag och trycker nästan på köp knappen, ska jag slå till på min krusidull tröja?
    Kollar på spojl och vill nog ha nåt mer men deras priser på Katvig är ju dyrare än andra.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:52:10 följande:
    TRYCK   är alla katvig priserna dyrare?
    Men nu funderar jag på om Mini skulle passa i bubbelgums bodyn från Molo, vad tror ni?
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-03-08 13:55:48 följande:
    Jag är inte säker på vilken du menar?
    Denna

• jompa
    SmillaMilla skrev 2008-03-08 14:03:31 följande:
    de måste ju ha använt samma designer eller något. för visst var det någon som har handlat från dessa shoppar? Pålitliga?
    Tror att de är typ samma ägare på de butikerna. För de har lika kläder i båda shopparna.
  • jompa

Så då har jag beställt lite Molo till tjejen då

• jompa

God morgon tjejer.

Varit vaken sen sex men försökt läsa ikapp sen igår, puhhhh det tar sin lilla tid.

Här är det oxå skittråkigt väder så det blir nog ingen prommis men tjejen idag, det spöregnar.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-09 08:14:04 följande:
    Tråkigt väder här också, hade tänkt ta en morgon promenad men den lusten försvann ganska snabbt, regningt och blåsigt.
    Såg att du shoppade lite igår Glad. Fin fina kläder.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-03-09 08:17:10 följande:
    Jajemensan Satt och velade hela dagen om vilken av dom 2 tröjorna jag skulle välja, till slut blev det båda två Så nu väntar vi hippos, apor och lejon i lådan i början på veckan.
    Kul och bra val att ta båda, själv har jag två paket att vänta i veckan Ett från Eleraff och ett från Spojl.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-03-09 08:28:39 följande:
    Godmorgon på er!Var på me&i party igår, köpte först ett par rosa frotté byssor till stortjejjen men ska ta bort den beställningen för sen fyndade jag ju ett par pricktajts och ett par rosa velour tajts i "rea väskan" för 100 kr st så då behöver jag ju inte dom bysserna längre.Jag var sååå sugen på frotté moln men jag vill inte köpa me&i´s moln för dom blir sååå himmla poppis. Anl till att jag köper lite dyrare kläder är ju för att jag gillar när mina ungar inte ser ut exakt som alla andras och i våran lilla håla är me&i jätte poppis.Nä, ngt annat ska jag ha om jag inte får det på rea förståss
    Kul med party. Förstår precis vad du menar, här har alla Lindex kläder och alla ser likadana ut, tycker det är så tråkigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9