Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Det var ett frågetecken efter ....

Lina med Liten skrev 2008-03-04 10:13:12 följande:

TACK!
  • Tildamamman

Tröjorna body är normala i storlek tycker jag. Suits däremot är ganska små. Byxor har jag ingen aniiing om. Men tänkte att mitt svammel kansk ehjälper ngt ändå .

maammas skrev 2008-03-04 10:12:52 följande:
    Hej!Jag har en liten fråga och tänkte att det skulle vara perfekt att fråga er. Är det någon som vet om Ej sikke lejs barnkläder är stora/små i storlekarna? Jag sitter och vill beställa lite kläder från dom till min son men vissa byxor finns inte i storlek 104 utan 98 är den största storleken. Min son har 98 nästan 104 i byxstorlek. Är rädd att han bara kommer kunna ha byxorna ett litet tag och sen blir de för korta i benen./Michaela.
  • Tildamamman

Du får nog ta efter mig.... Jag jobbar hårt med att förtränga allt jag gjorde . Vem vill minnas det när man tänker på att ens barn kanske kommer att göra samma saker ??

Zvartaliljan skrev 2008-03-04 10:16:57 följande:
    Ooooh prata inte om det...ser inte fram emot den tiden. Både hennes pappa och jag är ju envisa som åsnor och har hemskt humör...och jag hade det definitivt inte lätt i tonåren (typ allt som kunde hända...hände) så jag ser på det med fasa...Hon lär säkert vilja flytta till sin pappa då för o slippa sin jobbiga överbeskyddande morsa
  • Tildamamman
    De är tillagda!! Jag älskar ju orange!
    isold2003 skrev 2008-03-04 10:19:42 följande:
    Jag köpte frottéshortsen de tycker jag verkar mysiga. Snygga till husvagnarna också.
  • Tildamamman

Åh, så fint! Jag älskar grunt och gult (eller orange) i kombination!!

Hann du med Veras hus i lördags??

Zvartaliljan skrev 2008-03-04 10:20:56 följande:
    Nu finns bild i bt på dagens outfit Plastisockbyxorna passade perfekt till den bodyn! Eller hur?De var superstora ju...strl.74/80 men satt jättelöst på Maia. Hon kommer nog kunna ha dom ett bra tag! Bodyn är också ganska stor men den krymper ju i tvätten sen som alla Småfolkbodys så den lär väl sitta perfekt sen.
  • Tildamamman

Ah! Ett annat sätt att spendera....

Zvartaliljan skrev 2008-03-04 10:27:49 följande:
    Nej hade inte så mycket pengar så jag struntade i det. Beställde från esmeralda istället med 20%rabatt
  • Tildamamman

Jag skickade en sådan här om dagen i stl mindre. Kostade 33:-. Men då vakumförpackade jag den, annars hade det gått på 44:-.

Många har ingen kolla alls, utan packar som Angelinah säger i låda. Själv packar jag tom skaljackor och byxor utan att få de skrymmande! Kan förresten tipsa er om blöjpåsarna, de är jättbra att packa i om man har slut på stora mailingbags. Om man vänder dem utoin, blir det ju helt vita....

lillronya skrev 2008-03-05 08:50:16 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.asp är det, om jag nu gjort rätt.
  • Tildamamman
    utoin, ni hajjar va?? Ut och in....
  • Tildamamman

Jag fick en gång ett plagg i en, annars hade nog inte jag heller kommit på det . Men nu sparar jag dem...

Lina med Liten skrev 2008-03-05 09:10:25 följande:

HA blöjpåsarna hade inte ens slagit mig. Skönt tips  
  • Tildamamman

Nu måste jag rusa ... Fika väntar. Mat och shopping, ni vet! Allt livet kretsar runt .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9