Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah: har du provat mössan på Ida än?

Fyy vad tråkigt med klädseln!!! Fick du inte se nån bild innan?

• J essica
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:09:39 följande:
    näpp, inte än... haft fullt upp å nu sover lilla damen serru ;) hojtar till när de e gjort..
    Oki gör det Hoppas hoppas den passar än, skulle den vara lite liten till henne spelar det ingen roll tror Kevin har lite mindre huvud så de skulle nog funka ändå
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:11:12 följande:
    just de...nä fick inte se bild, men den beskrevs som i mycket fint skick, inga fläckar eller hål och EJ solblektnu sitter den på plats iallafall, skulle nog behöva en omgång i badkaret egentligen tror jag..
    Nä fyy vad dåligt då är det ju ren lögn! Du får ta och skrubba lite så ser den säkert genast mycket finare ut
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-03-04 16:18:26 följande:
    ja, fläckarna kanske man kan få bort? men hålen... dom sitter där dom sitter ju tyvärr..Äh överlag e jag nog glad den är framme iallafall, å sååå hiskeligt dyr va den ju inte 900 inkl frakt å spårbart gick ju på 130.-
    Nä det var ju inte så farligt ändå, men tråkigt att man inte ska kunna lita på folk.
  • J essica
    isold2003 skrev 2008-03-04 16:01:20 följande:
    Hej igen! Nu finns bild på lillebror i nya Katvigkläderna i bildtråden. Shortsen i strl 98 är lite stora på honom och tröjan (104) är lite lång men det blir perfekt till i sommar.
    Väldigt fint!!
  • J essica

Gomorron allihopa

Angelinah: Pling i inbox

• J essica
    Angelinah skrev 2008-03-05 07:24:37 följande:
    go morron på er...Här vaknar man å öppnar mailen, å de första mailet man fått e ett presentkort på funkybaby, Ida vann 300 :- i deras bildtävling   TJOHOOO!!!Vad ska Ida få för fint då? Terezita--- Uuuuuuursöta lilla gossen i BT!!, Såååå coool
    GRATTIS
  • J essica
    lillronya skrev 2008-03-05 08:37:02 följande:
    Hej å hå vad det skrivs. Har tagit nästan en timme att läsa ikapp.Gomorron, förresten.Ni som använder tradera, måste fråga er en sak. Vann en auktion på en väst igår. Tjejen vill ha 77 kronor i frakt. Är det rimligt?
    Gomorron!

77 kr för en väst? Låter ju galet mycket! har du länk till auktionen?
  • J essica

Jag har köpt en lurvfleece betalade 450kr (NY) Ska man be om att skicka rek tycker ni? Är ju ändå en del pengar och efter all jakt på en sån vill jag inte att den ska komma bort.

• J essica
    Angelinah skrev 2008-03-05 08:48:22 följande:
    jag hade nog gjort det, fr.o.m nu tar jag inga risker... 450 är en hel del pengar å fleecen antagligen efterlängtad :)

Ja jag tar rek är lika så bra! Jodu den är bra efterlängtad kan jag lova, nu fattas bara en till lillebror
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9