Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-07 12:49:10 följande:
    jisses vad jobbigt det måste vara, att oroa sig för att hon äter så lite osv lider med dig. Men hon ser ju glad ut på alla bilder Roligt att hon bad om mer mat, här hemma är pasta en stor favorit hos isabel. På tal om vikt. lillebror är 10 1/2 månad och väger 11.2kg min lille tjockis
    Mys-killen är ngt att hålla i när åskan går! *Thea gillaR*
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 12:44:31 följande:
    Maia har precis ätit upp heeeela sin lilla portion pasta (typ 10 snäckor...hon brukar äta 3-4) och bad om MER  Underbart Visserligen borde hon ju vara vrålhungrig, hon har bara ätit en liten toghurt sen vällingen kl.5. Men det är så olikt henne o äta MAT!
    Åh vad roligt!! Ett steg i rätt riktning!! Pasta kanske är en favvis iaf??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Tjolla: underbar hipposamling! Vill gärna se korta suiten på... Lurar på en sån jag med...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 13:26:27 följande:
    Tjolla: underbar hipposamling! Vill gärna se korta suiten på... Lurar på en sån jag med...
    Där kom den ja!! Finfin!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 13:57:02 följande:
    Kulmage ja! Man skulle kunna tro att han har svalt en basketboll eller ngt, jag fattar inte hur den kan vara såå stor och hård Men söta är dom små kulorna
    Han har pondus din son   Jättefin är han i hippo!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-07 16:55:16 följande:
    trådgården *har vi fått trädgård till dansktråden nu åxå*  
    HAHAHA!
    Tjollabolla skrev 2008-03-07 16:51:08 följande:
    Haha! Jag fick nyss mail av hon som ville betala sin tradera vinst med att lägga pengar i ett kuvert och skicka. Så här skrev hon:                           hej ! idag kl 10.00 lade jag pengarna på lådan. gömde dem väl.  Hon förstår inte att brevet kan komma bort, att det var det jag menade. Hon tror nog att postgubbarna ska sno dom
    Det va ju lite....annorlunda
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Usch vi kom just hem fr promenaden... Thea sov inte en blund. Denna kväll kan sluta hur som helst. Fast ikväll är jag inte ensam med henne iaf!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:00:41 följande:
    *smuttar på ett glas champagne med äpple* Vet ni vad dom gör här ute!!Sopar gatorna... då e de vååååår
    champagne??? Bara så där Vad firas?? Våren??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-03-07 17:02:44 följande:
      Hoppas att du får dem.OT- jag blir galen på Tradera. Mina snodda bilder ligger fortfarande uppe och lär väl inte försvinna innan auktionerna går ut. tradera kräver högupplösta bilder av min för att bekräfta att bilderna är mina. Men jag har ju inte sparat org då jag har redigerat dem. Blir så trött!!!
    Men ser de inte att det är samma bild?? Din är ju upplagd före hennes...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:03:41 följande:
    åfkårs
    Jag kanske får snika åt mig ett glas med... fast utan frukt tack
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:07:42 följande:
    Äh vadå!! Ingen frukt... din förlust   Ett glas bjuder jag  självklart på
    Jasså e det så gott?? Jordgubbar ok men äpple?? Får prova dårå om du säger att det e ¨så gott
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9