Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-06 11:57:57 följande:
    hehe, min dotter såg nyss bilden på din lilla tös och så sa hon" titta mamma picka (picka är flicka)" ja, det är en flicka sa jag då "pickan är fiiiiin! sa isabel då
    nej vad gullig hon är!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-03-06 12:59:44 följande:
    så här var isabel klädd hela sommaren. vi hade kortärmat till henne och inga strumpor så att hon inte blev tokigt varm. men vi hade även sommar dressar men vi höll henne i vagnen eller skuggan då hela tiden. ett tips är att köpa en solfilt. de är verkligen SUVERÄNA. solskyddsfaktor 50 och andas så barnet blir inte varmt om man lägger det över vagnen tex när de sover
    jompa skrev 2008-03-06 13:07:30 följande:
    Sä här var han klädd för det mesta.
    Vilka härliga sommarbilder!! Var är värmen??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:13:09 följande:
    Jag gillar flodhästarna jättemycket! Slut på vad jag ville ha på freshmilk, vilka andra har fått in ida?
    oj har de gått åt så fort??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Ngn som kommer ihåg vart den gröna hippo-vårjackan fanns?? I dansk shop alltså...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 13:21:16 följande:
    Ngn som kommer ihåg vart den gröna hippo-vårjackan fanns?? I dansk shop alltså...
    hittade själv...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    saturnina skrev 2008-03-06 13:25:43 följande:
    Zvartaliljan: Jag såg bilden, men insåg inte att du köpt så stor storlek! Jättefin! Ser inte för stor ut! Jag är nomralt allergisk mot för stora kläder, men små kortärmade tunikor kan man visst köpa hur stora som helst, det blir bara gulligare.Är det någon mer än jag som blev helt dödskär i haj-anoraken hos freshmilk?
    den är tokfin! men kolla på den och titta på den på housofkids... den på HOK har dragkjedja ända ner... Är det samma jacka ändå? Eller är ngn av dem tunnare?? Ngn som vet??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-03-06 13:28:04 följande:
    Helt OT men titta vad duktig min lilla tjej har blivit, det har gått så fort på sista tiden.
    OJOJOJ! Stora damen!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-03-06 13:32:23 följande:
    Hon är 9mån men efter alla sjukdomar har hon ju halkat efter lite så jag är bara så glad att hon kommer nån vart nu.
    Inte lätt när man inte får vara frisk! Men hon är på gång!!! Snuttan!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 13:39:10 följande:
    Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress. Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.
    Åh sötnosen!!! Så fin hon är!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-03-06 14:12:18 följande:
    Hur är IdaT's baggy byxor i strl?Finns väl bara till 86, vill ha till Noah!
    ¨rätt långa tycker jag. Thea har 74 o e 72cm
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9