Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

SmillaMilla skrev 2008-05-26 19:23:37 följande:
    Denna gillade jag:www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx några härliga cardigans till Svea.
    Jätte söt
    Tycker faktiskt dom hade en hel del fina kläder där nu.
    Det jag köpte var inget märkvärdigt, men perfekta sandlåde kläder som man inte behöver vara rädd om.
    Ganska coolt att jag fick 12 plagg för samma peng som en Småfolk t-shirt kostar
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Ja just ja, la in en lite order hos LPL innan Kunde verkligen inte låta bli, så nu väntar jag hem en massa fint i veckan, alltid lika kul

• ängeln83
    jompa skrev 2008-05-26 19:43:48 följande:
    Nån mer Småfolk eller?
    Jupp, såklart
    Det blev den turkosa med bebis elefanter, och ett par Småfolk shorts...o hemligt paket pojke
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-05-26 19:55:09 följande:
    Fina, kommer passar Skrutt perfekt.Hur är det med hans näsa?
    Lite mesig färg kanske, hade hellre velat ha dom gröna men dom fanns ju bara i stora storlekar.

Jodå, det är bra med näsan, stygnen ska tas bort på torsdag.
    Den är lite svullen och blå men han verkar inte ha ont, och det är ju huvudsaken.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-05-26 19:58:05 följande:
    är jag blind? hittar inga shorts på litenpålandet
    Om du går in på Slutrea alla plagg 99 kr så finns dom där
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-05-26 20:03:13 följande:
    Go kväll i Tråden! Tillbaka från en mini semester, skönt skönt även om jag helst velat stanna hur länge som helst Fast det väntade en småfolk suit i lådan som litet plåster på såren Men uuundra när kläderna från Minpluddevutt kommer?? Best. i onsdags ju Vad är det jag läser?? Vad har hänt Maugu?? Ängeln --- har skrutt stått på näsan? Ser inte alls bra ut m all tejp...Någon som har erbjudande / rea nu som jag missat? Helst Katvigs velour
    Godkväll

Vart har ni varit nånstans?

Aaah, han snubblade in i sängbordet i torsdags, så det blev akuten, trodde det skulle räcka med att tejpa, men han blev inlagd med dropp, och senare på kvällen nerkörd till operation där dom sydde 5 stygn i den lilla näsan
  • ängeln83

Tillbaka igen.

Var tvungen att beundra och berömma sambon som lagt golv på altanen idag på e.m
    Nu åkte han precis till jobbet så nu har jag kvällen fri.

• ängeln83

Hemskt vad ni knuffas här då
    Jag har fundilerat hela dagen på Molo lagersalgen, ev kunde mormor ta Liam över dagen.
    Men det kostar ju skjortan att åka, och då måste man ju handla en massa, började skriva lista på vad jag vill ha...och den blev inte så lång, så det känns ganska dumt att åka.

Har inte Småfolk nån lagersalg?

• ängeln83
    Angelinah skrev 2008-05-26 21:52:26 följande:
    Å nu har jag lite auktions avslut att pyssla med Ser rätt bra ut faktiskt *nöjd*
    Jag har precis pysslat färdigt

Kul att det gick bra för dej, för mej gick det inget vidare, helt ny Molo body från vår 08 gick för 130 kr
    Inget mer T för min del på ett tag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9