Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-28 12:02:47 följande:
    Å nu har jag fått brev från f kassan... Vågar knappt öppna *håll tumsen nu*
    *håller tummarna så hårt jag kan*
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Tjejtriss skrev 2008-05-28 12:03:40 följande:
    En ful vit prick på en av de gröna kaninerna framtill..
    Är dom sånna när du får dom?
    Eller efter tvätt?
  • ängeln83

Nu pågår en stor garderobs utrensning här, måste göra mej av med lite kläder.
    Har inte använt body på skrutt på super länge nu, så dom måste bort, men fy sjutton vad svårt det är att göra sej av med dom, verktygen och bilarna från Molo går ju bara inte att sälja.

• ängeln83
    belladona skrev 2008-05-28 13:31:59 följande:
    de finns inte i tröjor va  annars brukar jag göra så att jag säjer  o köper samma print i tröja
    Jo det gör dom ju, fast då är det med annat print på ärmarna ju, och det vill jag helst inte ha.
    Hum...nån body kanske kan få stanna kvar ialla fall.
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-05-28 13:34:03 följande:
    Du får tänka positivt, det blir pengar till nya fina tröjor eller nån kul pryl till Buggan Jag har snart inget kvar att sensa, då har mina barn inget att sätta på sig sen Ni skulle nog bli förvånade om ni kom hem och såg hur lite kläder de har egentligen.
    Jo precis, hellre lite pengar än att dom hänger i garderoben och aldrig blir använda ju.

Ha ha, är det sant?
    Skrutts garderob är verkligen full nu, har nog kläder till 2-3 ungar tror jag
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-05-28 13:37:52 följande:
    På Gucce har dom vertygs t-shirten på rea, med vertygsprint på HELA t-shirten
    Fast 92 blir nog lite stort på skrutt
    Attans också.
  • ängeln83

Förresten, hur tvättar ni era kläder från Småfolk?
    Det står ju 30 grader på tvättråden, men jag tvättar alltid i 40, lite surt att köra typ ett helt program i 30 för en enda t-shirt.
    Tvättar givetvis på avigsidan.

• ängeln83
    Tjejtriss skrev 2008-05-28 14:39:53 följande:
    Fast vi har en bil-t-shirt utan annan print på ärmarna.. Köpt hos EST tror jag.
    Tyvärr för stor
    Skrutt kan inte ha större än 86, och på baby tröjorna är det ju tyvärr print på alla ärmar.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-05-28 15:13:41 följande:
    Åh ja idag har Milo haft den gula småfolk sommarsuiten, fasen vad stor den blev när den är använd ett tag. Så drygt! Enorm i grenen!
    Fy vad tråkigt.
    Har velat fram och tillbaka om jag ska köpa den eller ej, men jag tror jag låter bli.
    Svårt att hitta suits som passar till skrutt, fast dom jag köpte från Ellos passar helt perfekt
  • ängeln83

Tjolla

Vilken storlek tog du på dom?
    Jag tog 86.
    Men det är ju därför dom passade bra på skrutt, han behöver lite längre gren Lite stor bara.
    P1030139.JPG

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9