Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-11 20:50:27 följande:
    De har visst den rosa/vita  tröjan också. Jag har funderat på ornage/turkos till lillkillen jag med men den är inte så lätthittad.
    Vad snackar jag om, den finns ju på Eleraff
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-03-11 21:01:53 följande:
    När ni spanar kläder så spanar jag efter en ny bil, men visst skulle jag och skrutt behöva en sån här att glida runt i på dagarna i våra Molo nöbblisar www.blocket.se/vi/14590063.htm
    Absolut
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-03-11 21:45:11 följande:
    de turkosa är HELT JÄ*LA UNDERBARA!!! i klass med vår favoritgröna passar utmärkt till flygplanen! sommarsuiten kommer passa i sommar, tro mig!
    Ja de är faktiskt helt underbara i färgen!

Nu ska jag titta färdigt på House och sen hoppa i säng. Shoppa väl!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-11 21:47:02 följande:
    OOPS då MÅSTE jag ha doM! Vilken storlek har du? 80? Jag funderar på att ta 86 o sätta i snoddar, tycker katvigs velour är lite för vid nertill nu när han traskar runt...
    92 är för långa till min kille på 92 cm, ska sätta i resårband nertill.

Godnatt!
  • isold2003

God kväll! Nu är pojkarna nattade. Hinner ju inte med alls i tråden nu när de är friska och jag är tillbaka på jobbet Ge mig ett snabbreferat, vem har shoppat vad?

Jättefina kläder och barn i bildtråden som vanligt. butte, så stor han ser ut lillkillen din! Passar ju helt perfekt med de fina katvigbyxorna till molokossorna!

Jompa, fin ESL var på lilltjejen. Bra att du fick din krusidulltröja till slut också. Blev det mer shoppat igårkväll?

• isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-03-12 20:03:42 följande:
    Isold: det är en omöjlig uppgift
    Oj, har ni shoppat så mkt idag? Vad kul!
  • isold2003

Emmsan, kul att se dig i den här tråden ibland! Jag har den röda Nova star hooden till min lillkille, superfin på en pojke ju! Den är ganska stor i strl. Min 4½ åring har en i strl 98! De finns i ljusblått också men den röda färgen är snyggare

Jompa, vad kul att lilltjejen har börjat ta sig framåt så smått! *kämpar med att läsa ikapp*

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-12 20:32:54 följande:
    Hej o hopp! Milo nattad och Tjolla duschad inför dejten med McDreamy klockan nio. Mkt viktigt . Popcornen poppade och saften blandad. Jag är McDreamy laddad!!!    Ni som vet. Hur länge får man tröstshoppa egentligen om sambon är iväg en vecka? Hur räknas det liksom... Om jag shoppar nu och inte hinner få det innan helgen så är han ju hemma när paketet kommer. Hmmmm....   
    Hej hej! Jag sitter också och laddar inför Grey's, maken är borta på kurs några dagar och kan inte byta över till Lost

Tröstshopping gäller väl hela veckan? Varje kväll, minst en beställning Jag måste nog tröstshoppa något med nu när maken är borta hela tre dagar
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-03-12 21:59:22 följande:
    Isold- har du fått galna-ko-skjortan än?
    Nej inte än, hoppas den kommer före helgen Nyfiken på hur den kommer att se ut på lillkillen..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9