Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-03-05 20:42:24 följande:
    Oj jag tittade bara på den som hastigast men kan tänka mig att den är som de flesta skaljackor.
    Låter ju bra.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-03-05 21:07:58 följande:
    Nu är jag lite ot men ni som köpt kappahl legginsen med ufon vilken strl köpte ni??? Såg dem i strl 80 idag men såg mer ut som 68 ju. Dom skulle aldrig bebben kunna ha och hon är ändå inte sååå stor.
    JAg har 80 till båda mina små
  • lillronya
    jompa skrev 2008-03-06 07:58:06 följande:
    Och så skulle vi inte prata om Kikkid dressen ju Jag slår vad om att jag snart sitter där med en
    Hej å hå!!! Hur var det nu? Tur jag kom in här just nu ser jag!
  • lillronya
    jompa skrev 2008-03-06 08:19:36 följande:
    Nä jag ska hålla mig jag lovar. VÅGA VÄGRA KIKKID DRESS Jag ska köpa en omlottröja om jag nu ska köpa något.
    Angelinah skrev 2008-03-06 08:31:58 följande:
    gahhhhhhhhhhhhhh!!!FÅR VANSINNES UTBROTT!!!Slöa oekonomiska egotrippade tonåring!!!! ååååååååå va han testar mitt tålamod alltså va tvungen å skrika av mig lite bara..
    Skrik du. Så kan jag också göra det när min tonåring håller på.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-06 08:37:58 följande:
    Å vad söt!
    maugu skrev 2008-03-06 08:39:32 följande:
    In en snabbs-tack för svaren om vällingen..sonen äter ju oxå jämt på dagen..men, han går ju och rör på sig..Ja, det är nog att masa sig upp på natten och fortsätta mata ett tag till
    Min stolle till son vägrar äta välling. Vi provar varje dag... Han hänger i tutten hela nätterna istället.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2008-03-06 08:46:03 följande:
    Just de... den ligger ju på listan.. men då får jag baske mig göra mig av med nån suit eller två här hemma, börjar närma mig 40 stycken nu Har ju iofs några katvigar som e i minsta laget å några molosar i största laget 
    Tjoho 40 st!
    Det ska jag säga till mannen här om han skulle få för sej att klaga. För såååå många har inte vi!

Emilio har nog 7 och Anjelin 4...

Då kan jag ju shoppa massor!
  • lillronya
    Booble skrev 2008-03-06 09:18:36 följande:
    IdaTs igelkottar har missfärgat en hel tvätt hos mig
    Konstigt. De brukar väl inte färga?
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 09:23:12 följande:
    GOD MORGON!Här kommer vi klampande
    Godmorgon
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 10:07:29 följande:
    Nu har jag klippt sönder regnbågsklänningen! Varje liten centimeter gjorde ont i hjärtat
    Men det blev ju jättebra!
  • lillronya

Zvartaliljan!! Är du där?? Kan du hjälpa min meandi-säljande vän att kolla upp kollinummer för att få hämta grejor?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9