Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Sitter här och fnissar åt mej själv.... Tittar på era fina inköp och funderar på vems jag ska köpa när ni tröttnat på det..... Behöver ju inte glana i butikerna, bt räcker.

• lillronya
    Jen80 skrev 2008-03-07 21:54:15 följande:
    Min mormor hade fem av varje ... Det kommer jag inte slå iaf !!
    Hahaha då är ju jag på god väg då. Bara fyra killar till.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2008-03-08 08:27:56 följande:
    Ja de är rätt stora. Jag köpte en velourjacka till Maia i strl.86 men den var på tok för stor! Mer som 92. Jag köpte en velouroverall i våras i strl.74. Den hade hon tills i höstas! Men overallerna har ju åtdragbar resår vid foten så de kan ju funka även om de är stora. Jag beställde en overall i förra veckan. Tog 86.
    Oj då. Vad bra att jag kollade här för jag tämkte ta 86 till Emilio. Då blir det ju tokstort. Kanske ska ha en till Anjelin också då..... Har du bild på Maia i sin?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2008-03-08 08:30:19 följande:
    Nu har jag äntligen hittat den rosa/vita Katvighooden i en svensk webshop Beställde den + svartvit mössa + katvigswimsuit (den med korta ärmar och ben i svart midiapple). Och som medlem sedan tidigare så fick jag en kik-kidmössa gratis Jag valde den svartvitmönstrade speedyn.Allt beställdes på www.enzokids.se
    Har du beställt där tidigare? Det har jag och fick hem ett trasigt paket. Se till att de packar ordentligt för det hade de inte gjort när jag beställde.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2008-03-08 08:35:30 följande:
    Ja jag har handlat där tre gånger. En gång försvann ett paket men jag fick nytt. Och ja, en gång fick jag ett trasigt paket och jag mailade o klagade på det då. Tredje gången gillt så kom det i en mailingbag!
    Vad bra! Då har de kanske lärt sej nu då.

Emilio är 70 cm lång. Så 86 i villervalla lär ju bli gigantiskt. Du har väl inte kvar den i 74?
  • lillronya

Nähä damer. Nu är det duschen som gäller för mej. Sen är det innebandy för hela slanten, som vanligt. Sista matchen för säsongen. Puh!

• lillronya
    Buttelina skrev 2008-03-08 08:44:29 följande:
    här har jag strl 86 på lillebror
    Men tack! Hur stor är han?
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2008-03-08 08:47:16 följande:
    alltså vad heter sängkläder på danska?
    saengetoy väl?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9