-
Tack för hjälpen, men vi får det inte att fungera.... Tips?Zvartaliljan skrev 2008-03-06 13:11:14 följande:be henne gå in i "order per säljare" o kolla upp datumet då hon vet att hon la in första ordern. sen får hon kolla vilken kund som har lägst ordernummer, för det är det som packades först och på den kunden finns sen kollinumrena om hon klickar på ordern och sen "ctrl+I" så kommer det upp en ruta till höger där kollinumrena står längst ned.Komplicerat jag vet...
-
JApp, det var så det blev. Attans, vi som var så nyfikna.Zvartaliljan skrev 2008-03-06 15:55:35 följande:Hon får helt enkelt hålla sig till tåls då tills hon får en avi eller ringa ombudet o kolla om paketet finns där
-
Å vad blev det nu då?gosmamman skrev 2008-03-06 19:50:03 följande:Gokväll, idag har jag minsann köpt vårjacka och fleece kläder till stortjejjen. Inget danskt men fint ändå, kan sätta in bild senare ikväll när gubben dragit.Nu ska jag kolla efter katvig mössor, svart/vit randig till storasyster och rosavit till bebben har jag tänkt.
-
Ojojojoj för första gången har jag hittat nåt riktigt fint från Katvig. Sorry ni som gillar det.
Svartaliljan: Var får man tag i en sån fin hoodie? -
O vad bra. Då kan ju två av mina barn ha såna!Zvartaliljan skrev 2008-03-06 20:09:45 följande:Eleraff! Finns 86-128. 229 eller 249krJavisst är H&Ms jacka jättefin?!gosmamman skrev 2008-03-06 20:10:32 följande:Jag köpte HM´s variant av skaljackan i ljusrosa, blev glatt överraskad när jag såg den.Letade fleecekläder som en galning på hm, lindex, åhlens mfl tills jag kom på att vi har ju några outlet butiker utanför stan och där hittade jag MASSOR med fleece. Köpte ett 2delat microfleece set helsvart tunt i figurnära modell.Köpte också en "WindStopper" fleece i samma ljusrosa som "skaljackan". Fleecekläderna var i märket begheera. Har inte gillat dom kläderna förr men massa fina fleece kläder hade dom i alla färger, storlekar och modeller.Jacka 298 kr2delad micro fleece 180krWS fleece 150Så allt detta fick jag för ca 600kr Då har jag ju 200 kr kvar på det jag fick tillbaka för overallen och därför blir det då katvigmössor till
Ska jag också införskaffa.
Bra fynd du gjort! -
-
Gokväll i tråden!
Här har det varit fullt ös ikväll. Hann ju med tradera en stund iaf
Nu har lugnet lagt sej och äldsta ungen har också kommit i säng. Så nu sitter gubben och jag på varsin våning vid varsin dator. Roliga vi är.
Gosmamman: JAg måste verkligen också shoppa H&M-jackor, ser jag. Den är lika fin som jag minns den. På "mitt" H6M fanns det även mörklila...
På tal om att hänga tvätt, vilket vi har en del av.... Så hänger jag alla danska kläder för sej, på ena sidan av ställningen, tillsammans med me&i. Gillar att se alla de fina tillsammans.*Aningen knäpp*
-
Godnatt!
Tjollabolla skrev 2008-03-06 22:51:58 följande:Jag oxå Nu SKA jag sova!Jen80 skrev 2008-03-06 22:49:36 följande:Ja, han är rätt mysig ...God natt säger jag igen !! -
JAg brukar också läsa ikapp allt, men idag har det nog brustit nånstans. Har helt missat paketöverlämning till lillbebben.
Söt som tusan är hon iaf, Novjenny! Grattis! -
Drar ni nu hela bunten?:) JA, ja det är inte mycket med dagens ungdom.......