-
Ja jag tror ju det (tycker själv inte om när det sitter åt runt överarmen!) Tyvärr. Men jag har blivit jätteinspirerad av modellen och tyget så jag tror jag ska köpa lite tyg själv och sy upp en som passar lillasyster själv!!majo78 skrev 2008-04-11 18:33:21 följande:Så den satt lite tajt som du misstänkte. Tur att Alva redan har två rutiga klänningar då
-
Tack för all hjälp. Nu ska jag umgås lite med 17-åringen som kommit hem från Berlin (han får inga kläder från Molo han
)
-
Jo det är jag!!!!Mammajessi skrev 2008-04-12 13:21:42 följande:ingen som är intresserad av svensk design kläder ??
-
Jag har också sett bilden på fina jackan. Är det någon som vet om den finns i någon webbutik. Skulle så gärna köpa en till min gosse???ängeln83 skrev 2008-04-12 09:47:16 följande:VeroniqaÅh vad fin han var i Name It jackan O visst passar Katvig mössan perfekt till.Lite nyfiken på vad det är för byxor du har till?
-
Svarar jag med även om jag inte är här inne så ofta (mer än när jag behöver era superråd!!) Men nu när jag läst om er vill jag givetvis presentera mig.
Vad heter Du?
Marie heter jag
Vad jobbar Du/ har Du jobbat med?
Jag arbetar som socialsekreterare.
Vad har Du för utbildning?
Socionomprogrammet.
Utbildade mig en gång till uska.
Hur många barn har Du?
7 stycken
Ålder på dem?
De är 19, 18, 17, 15, 13 och så sladdisarna på 2½ och 1½.
Vart bor Du?
I Lund
Bor ni i villa/lägenhet/radhus?
Lägenhet. Hoppas flytta till marklägenhet eller radhus under detta år.
Hur gammal är Du?
41
Hur gammal är din sambo/man?
Jag bor själv med barnen. men min särbo som är far till de yngsta två är 54 år.
Har ni husdjur? Vad i sånnafall?
En liten kanin som bor på balkongen.
Vad kör ni för bil?
Ingen. Jag går, cyklar och åker buss.
-
Tack! Ska genast surfa dit!!thj skrev 2008-04-12 14:47:52 följande:Tror att den finns på :www.lillaw.sewww.1klass.seKram
-
Den fanns på 1 klass men bara upp till 92. Jag behöver större till min gossethj skrev 2008-04-12 14:47:52 följande:Tror att den finns på :www.lillaw.sewww.1klass.seKram
Det är möjligt att den bara görs upp till 92 kan jag tänka.
-
Hej!
Vad är det för specialerbjudande på Spojl denna vecka?? -
Åhhh tack!!ängeln83 skrev 2008-04-15 08:06:02 följande:25% på hela sortimentet, även Nova Star.Kod: VÅRYRA
Mössor från Katvig i storlek Child, vad är det för storlek? Passar de en 2 ½ åring tro? -
Då ska jag testa den. Tror den kommer passa lillebror toppen. Sen fanns det ju snygga Molo shorts på Spojl med...och ej sikke lej klänningen i rutigt...*hick*ängeln83 skrev 2008-04-15 08:08:05 följande:Tror storlek child är från 2 år, kan även passa en vuxen.