Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Lina med Liten skrev 2008-03-16 15:00:03 följande:
    äh ska det vara nödvändigt?? Bättre att döda tid här
    Ja nu är jag tillbaka iaf Måste ta tag i lite Traderaupplägg men orkar bara inte.
  • isold2003
    leson76 skrev 2008-03-16 19:56:24 följande:
    Nu måste jag få vädra mina tankar...kanske borde hålla dem för mig själv... MEN  ni som visar upp era danska kläder OCH pratar om dem.....får ni någon typ av rabatt? Om inte borde ni verkligen få det!!!!!!!!  De som tillverkar kläderna OCH säljer dem vidare måste jubla över all gratis marknadsföring. Alltid spännande att höra butikernas reaktion av det som skrivs här på FL Jag tycker själv om danskt och älskar båda trådarna men kan tyvärr endast följa bildtråden.
    Ja lite rabatt hade ju varit trevligt förstås Jag får iaf inte det, kanske någon annan? Har några ggr fått med något litet plagg på köpet. Men väldans bra service är det för det mesta på butikerna i trådstarten.
  • isold2003
    Zvartaliljan skrev 2008-03-16 19:59:21 följande:
    Det är bara detaljer som är satta utanpå stöveln så inget vatten kan komma in
    Jättefina var stövlarna!
  • isold2003
    Småkottarna skrev 2008-03-16 20:05:39 följande:
    Hej o hå!! Jag tog budet. Shit the same att det kanske var lite för lågt. Ville bli av med den snabbt så. Sitter i kluren på vilka regnkläder grabbsen ska ha. Står mellan Småfolk, IdaT eller Didrikssons kermitgröna. Om jag köper didrikssons eller småfolks vet jag dredan vilken shop jag skulle valt, men det är inte många som har idaTs regnställ va? Svenska? Jag vet eleraff, har ni sett någonannan stans?
    Jag är varken Småfolk eller IdaT fantast så jag röstar på Didriksons
  • isold2003
    J essica skrev 2008-03-16 20:26:07 följande:
    Guud så fin Hur pass tjock är den? pris?
    De är inte så tjocka men vindtäta och vattenavisande. Runt 800:-..
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-03-16 20:34:41 följande:
    Det beror ju på vilket didriksson ställ det är, är det gallon så så ta bara det du tycker är snyggast.Om du funderar på ett av didrikssons tunnare regnställ så säger jag "bojkott".Köpte ett regn/vind ställ från didriksson. Jag frågade i butiken om dom fungerade lika bra som vanliga gallonisar. OOOJAAA vilka lovord jag fick. Det var ju tejpade sömmar och tunn gummi yta på insidan (känner man med hande så känns dom täta).Men igår satt min tös ute på knä och lekte och när hon kom in hade hon blöta ringar på knäna . Nu kan jag inte reklammera för den affären har gått i konkurs.Nu måste jag ju köpa vanliga gallonisar iaf *suck*
    Du kan reklamera direkt till Didriksons. Det har vi gjort med en jacka vars dragkedja gick sönder och affären hade gått i konkurs. De skickade ett kuvert att skicka jackan i med porto på och vi hade den lagad hemma igen efter en vecka. Superbra att ha att göra med!

Det är Mini A tures anorak http://www.ajabajakids.com/popup.asp?item=3196,3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9