Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Fantastiska Skatt skrev 2008-03-17 16:47:42 följande:
    Hej!! Bra betalt för byssera där! Svår stl att få tag på redan eller tror folk kanske de är dyrare bara? Jaja, ibland undrar man men kul är det!! Vad har du tänkt dig för Nanoou? Tror jag ska investera i lite Nanoou i vår åxå, såg ut att komma en del fint!Ööhh, nu börja gubben riva den hemske hemska panelen i köket, undra om det betyder att vi äntligen bör sätta fart med renoveringen  
    Jag vill ha blå cirkeltröjor till pojkarna. Sen älskar jag deras velour också.

Det låter som att renovering är på gång ja! Lagom till påsklovet
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-17 17:43:13 följande:
    Kikar in supersnabbt innan middagen!!!vet ni vad!!VAGNEN ÄR PÅ VÄG..... Mailade kidzshop å den e skickad!!tjollahopptjollahej
    Härligt! Äntlign på väg nu. Hoppas att du har den redan inorgon då!
  • isold2003
    Zvartaliljan skrev 2008-03-17 17:59:27 följande:
      Min unge är ju bara för go ibland! Se bild i Bt på vad hon sysslar med just nu tack för all omtanke förresten, Maia är mycket piggare nu. Lite hängig men orkar ändå leka lite som ni ser
    Vad söt hon är! Sådär gör lillkillen med, på med stövlarna och en kasse i handen och så ska han ut och shoppa
  • isold2003

Tjollabolla, hoppas verkligen fläckarna går bort! Sånt får ju bara inte hända! Jag tvättar faktiskt det mesta Molo i ljus tvätt eftersom det nästan alltid finns ngåt vitt på dem, som på bilbanetröjan. Men just den har jag ju inte tvättat eftersom den jag köpte var för liten och inte ens var någon idé att prova  Slutsvammlat, hoppas att det går bort helt enkelt!

• isold2003
    Småkottarna skrev 2008-03-17 19:19:11 följande:
    God kväll flickor!!! VILKEN dag det har varit! Vaknade i morgon och det snöade! Helt sjukt eftersom vi haft 8-9 plus i flera veckor och riktig vår. Sedan fortsatte det snöa hela dagen, världens snöstorm. Och i denna snöstormen har jag irrat omkring. Köpte ny vagn. Scooter i färgen green camo. Tuff!! Varit på stan, köpte bondgårdsbandanas till killarna på po.p eftersom det är påskfest på dagis i morgon och stora killen ska vara påskkärring. Hittade även världens snyggaste baggybyxor där. (Bild i galleriet)Hämtade mitt pippilottapaket med småfolk hoods och väskor som finns i bildisen. Nu är vi hemma, barnen är lagda och jag har till och med hunnit med lite shopping. Svart/vita hoods från katvig och grön overall från kik kid som jag trånat efter så länge!På tal om det kanske Butte ska lägga in enzokids i trådstarten?enzokidz.e-butiken.se/
    Låter som en lyckad shoppingdag! Vad roligt. Pop byxorna ser jättefina ut.
  • isold2003
    svischan skrev 2008-03-17 19:47:41 följande:
    Hej på er glada shoppare! Har precis lagt in lite gamla bortglömda höstkläder på T, som jag hoppas skall frambringa lite kosing. Jag har varit hemma med dottern idag, feber igen, har en febertopp typ varje vecka. Tror jobbet börjar tröttna på mig, men vad ska man göra? Gubben har deadlines att passa och kan inte vara hemma sådär utan planering. Trist bara att få massa gliringar när jag väl kommer till jobber *gamla bittra kärringar* Har inte ens tröstshoppat idag, känns bra för plånboken=)

Usch vad trist när det blir surt på jobbet. Vad ska man göra? Ta med sig barnen eller? Jag vet precis hur du har det, har också varit hemma massor med sjuka barn och nu ser de förvånade ut på jobbet när jag kommer, va! Är du här?Skrikandes

Hoppas att Tradera ger bra utdelning så att det blir utrymme för tröstshopping iaf!

• isold2003

Sitter och velar här, hade ju tänkt beställa Nanoou från Liten på landet men vet inte om jag ska vänt oh se om de får in fler färger och mer velour eller om jag ska beställa nu. Det kliar i fingrarna förstås

• isold2003
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:24:11 följande:
     kan du inte maila och höra om de får in mer då? Fast då måste du väl vänta ända till imorgon
    Jo det skulle ajg ju kunna göra, men som du säger, det tar ju fleera daaar
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-17 20:20:42 följande:
    Jag tog 92,Nahe mina kläder gick inte att rädda. *SNYFT* Framförallt Hippo t-shirten är helt fläckig. Grlna stjärnorna blektes fläckarna ganska bra på, knappt man ser dom. Vägbanen är där en fläck som syns kvar... *snyyyft* Den är ju min favorit!
    NEJ! Vilken otur!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-03-17 20:31:37 följande:
     Ja och tålamod är ju inget man besitter! KÖÖÖÖP DÅ!
    Jag har mailat, får se om jag orkar vänta på svar Passar ju bra att shoppa när maken är borta men han kommer å andra sidan att hämta posten resten av veckan Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9