Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Fantastiska Skatt skrev 2008-05-26 20:03:13 följande:
    Go kväll i Tråden! Tillbaka från en mini semester, skönt skönt även om jag helst velat stanna hur länge som helst Fast det väntade en småfolk suit i lådan som litet plåster på såren Men uuundra när kläderna från Minpluddevutt kommer?? Best. i onsdags ju Vad är det jag läser?? Vad har hänt Maugu?? Ängeln --- har skrutt stått på näsan? Ser inte alls bra ut m all tejp...Någon som har erbjudande / rea nu som jag missat? Helst Katvigs velour
    heeeej
  • Buttelina
    Tinna66 skrev 2008-05-26 20:17:23 följande:
    O, vilken bra tråd! Oj, vad jag har shoppat nu! Fiiiin klänning. Kul! Längtar efter paketet!
    hejhej vilken klänning blev det?
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-26 20:42:11 följande:
    Mailade Ajabaja tidigare för att kolla om de skulle få in en speciell tröja. De hade inte tänk ta hem den men hon skulle kolla om hon kunde få hem en till mig, det kallar jag service.
    vilken tröja?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-05-26 21:23:45 följande:
    Hemskt vad ni knuffas här då Jag har fundilerat hela dagen på Molo lagersalgen, ev kunde mormor ta Liam över dagen.Men det kostar ju skjortan att åka, och då måste man ju handla en massa, började skriva lista på vad jag vill ha...och den blev inte så lång, så det känns ganska dumt att åka.Har inte Småfolk nån lagersalg?
    jo, småfolk hade en liten lagerförsäljning i dk i helgen..
    Duntoffla skrev 2008-05-26 21:26:47 följande:
    Tack! Såg det sen. Hittade flyg fram och tillbaka på fredag för 1085 Fast vad gör jag av Noel då?
    åhh ska du åka på fredagen?? då kanske vi ses där
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-26 21:41:35 följande:
    Tror ni det kommer finnas fleecelurvisar?
    fanns inga sist nästan..
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-05-26 21:54:41 följande:
    Kul! Lägligt nu till helgen då Butte- var du tvungen?
    japp
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-05-26 21:54:45 följande:
    BUTTE!!!Tack!! dom bilderna va preciiiis vad jag behövde för att få upp suget igen Danmark here i come *iiihaaaa* 
    hehe
    Tjejtriss skrev 2008-05-26 21:55:14 följande:
    Butte - Oh, cupidbyxor...
    lägger till min lista strl 92 eller?
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-05-26 21:56:12 följande:
    Har just fläckbehandlat en stor hög kläder. Vår mellantjej är en riktig lortgris! Hennes kläder är bruna/gröna från topp till tå varenda dag känns det som... Hennes fötter är dessutom så lortiga att de knappt går att få rena på kvällarna..
    inte bra för kläderna, men härligt med en lekig levnadsglad tjej skitiga barn är lyckliga barn
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-05-26 21:56:53 följande:
    Njäe, 74 eller 80 Hon har vuxit ur byxorna i 92  så vi får ha dem som knickers bara!
    aha, ok
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9