Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-05-27 12:05:28 följande:
    Tjohooooo!! Nu e resan bokad o klar Nu ska det handlas MOLOSAR
    hur tar du dig ner då? skulle du inte bila med familjen?

vem ska ner nu då? vilken dag och vilka tider?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-05-27 12:10:40 följande:
    Vi åker tåg Majo och jag   Det blir lite för mycket för familjen just denna helg, iom fotbollen på söndag åxå.. Blir mest stress av de hela o barnen ville så gärna på fotbollen Vi åker natten mot lördag och sen hem lörd eftermiddag
    ok, det verkar som att alla ska åka på lördagen.. jaj, då får ni ju sagla över och bli ännu mer taggade av bildena som jag och alex lägger in på fredag
  • Buttelina
    majo78 skrev 2008-05-27 12:13:27 följande:
    Jag är alldeles nöjd om det bara blir molo Jag åtar mig uppgiften som kartläsare då Måste hitta en bra karta bara!
    slå in adressen på eniro.dk...
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-05-27 12:17:19 följande:
    Vilken tid åker ni från Malmö på fredag?  Är det svårt att få biljett från Malmö till Nordhavn? Sitter och fnular om jag ska ta mig till Malmö på fredag och möta er där. (om nu mamma mår bra efter sitt tandläkarbesök på torsdagen och kan ta Noel)
    ja, det är superlätt att få biljett på centralen i malmö! det är bara att trycka i en automat, eller beatälla biljett på bussen om du åker buss
    Angelinah skrev 2008-05-27 12:18:13 följande:
    Japp... era bilder blir som en liten förrätt   Hoppas de finns massor av fleece denna gång, jag vill ha fler stycken
    jag hoppas också på flecce.. vill ha en overall och två-tre jackor fast jag är inte SÄKER på att jag ska åka...
    majo78 skrev 2008-05-27 12:19:44 följande:
    Tack! Är det tåget som det står ett S på som man kommer dit med då? Verkar va en station i närheten.
    tåg med s vet jag inget om.. står inte s för station?
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-05-27 12:26:37 följande:
    Butte-- Vad e dom gör att du inte e säker? Barnvakt?
    nja, både barnvakt och att pengarna kunde gå till viktigare saker.. vi håller nämligen på att kolla runt på en sommarstuga...
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-05-27 12:24:48 följande:
    Såg det nu. Jättefint!
    tänk om du jag alex07 och tjolla hade kunnat åka ihop! Fy vad skoj!
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-05-27 12:31:24 följande:
    Angelinah: följ massorna m de stora shoppingpåsarna
    men dom delas ju ut på plats sist gick dom runt och delade ut sopsäckar
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-05-27 12:33:15 följande:
    Häär e jag! Det är storlek 2 år på den.
    kom igen häng på på fredag.. det blir du jag duntoffla och alex07
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-05-27 12:44:10 följande:
    Butte- det finns ju biljetter ner på fre morgon för mig. Men då är inte tåget i Malmö förrän 11.46. Har ni redan åkt då? Och hur länge är man där? Dvs när skulle man kunna åka från Malmö igen?
    nja 11.46 är lite sent. vi hade tänkt åka från malmö senast 11.. finns det inget tåg som går en timme tidigare? det tar tid där inne.. tror att vi är i malmö runt 7-8 tiden tidigast
    Mikah skrev 2008-05-27 12:54:16 följande:
    Ni som har varit på lagersalg innan, är det kört om man vill åka på söndagen. Jag tänker att man kanske kan göra några fynd för jag ser hellre mindre folk. Eller tror ni det är mkt folk alla dagar. Fyller dem upp med kläder någon gång under helgen eller hur går det till?
    de fyller på med kläder hela tiden
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-05-27 13:14:38 följande:
    Å inget skoj alls i lådan idag 6 dagar sen jag betalde T auktionen jag vann  inget från matador heller....
    postis har inte kommit här än jag väntar på ett tradera paket som jag betalade förra söndagen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9