Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-05-27 14:00:38 följande:
    jodå, du lägger din handväska i botten på säcken.. packningen får du ställa i en halla där folk ställer barnvagnar mm
    hall inte halla
  • Buttelina
    majo78 skrev 2008-05-27 14:01:01 följande:
    Gör dom? Jobbigt... Då förstår jag om det tar tid
    visst är det jobbigt. sist när jag tyckte att jag var klar kom det flera personer med varsin stor kartong och bara hälde ut på borden
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-05-27 14:01:32 följande:
    hm... tror nog de blir liiite mer för mig iofs.. ska nog köra 3500 inkl andras handlande då.. växlade du innan eller tog du ut med kort i dk?
    jag växlade innan...
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-27 14:02:25 följande:
    Får alla en säck? eller bara om man "behöver"?
    haha, du BEHÖVER en säck
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-05-27 14:03:58 följande:
    Å vi får vara effektiva som tusan tror jag, inget snack där inne, bara plocka plocka
    jadå den får du ta in! lägg den i botten på säcken
    Tjejtriss skrev 2008-05-27 14:05:40 följande:
    Nu är jag less på Småfolk!  När t-shirtar kostar 220 kr så tycker jag faktiskt att de ska vara okej! Jag får alltid reklamera Småfolk-tröjor för dåligt tryck! Nu är det den blå tröjan med vita elefanter och gula kantband som har ett fult vitt streck framtill. Var tvungen att kolla igenom det andra vi fått och på den rosa elefanttröjan är det massa rosa utsmetat på ena elefanten.. Vill inte behöva joxa med reklamationer varenda gång de kommer med ny kollektion!
    gud vad trist! kan dom inte kolla igenom kläderna innan dom skickar liksom Fundersam
  • Buttelina
    majo78 skrev 2008-05-27 14:08:58 följande:
    Hihi, vad roligt att man kommer att behöva en säck Detta kommer ju bli en upplevelse i sig, bara att få se en massa galna kvinnor springa omkring och jaga barnkläder
    det är riktigt galet, folk bara håvar in i sina säckar sen sätter sig folk överallt på golven och sorterar. När man själv sorterar så står det folk i en ring runt en typ och kollar vad du inte vill behålla
  • Buttelina

nä fasiken, nu måste jag ducsha sen ska vi ut i solen och leka när barnen vaknar!

cu later

• Buttelina
    bloody sunday skrev 2008-05-27 18:56:07 följande:
    Vad gör alla vid denna tid???...här var det dött!!!
    alla lagar middag äter och lägger barnen
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-27 20:01:32 följande:
    Go kväll! Sååå fina bilder i bt!Finns Hummelsuit i tjejiga färger också?Buttelina- Underbar bild med lillebror och alla katterna Har koll på en sådan Småfolkbody på T just nu Sååååå fin!
    tack du måste vinna den! den håller sig så himla fin i tvätt!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-05-27 20:18:39 följande:
    Söt BUTTELINAgosse som gosar med katter. Helig Birma??LOVELIVAS tös är ju söt som socker, som vanligt! Nu har jag röstat på fotogeniskt (stavas??) barn. Det har jag funderat på ofta. Varför en del barn bara bli toppen på bild. Min nu 17 åriga son han blir alltid jättebra på bild. Det finns inte ett dåligt foto på honom, medans andra av mina barn kan se märkliga ut på bild.
    tack nä det är raggdolls min mamma föder upp sådana
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9