Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

melizza skrev 2008-03-27 10:56:27 följande:
    jättefina men för små till min skrutt...hon får nog ha en 92 eller 98....hur är dem i strl?
    Katvig-velourjackorna? Tycker dom är rymliga. Tyra har 74 på den oranga och hon har annars 80/86 på t.ex Po.p...
    Hon har även en i 80 och en i 86 i andra färger och 80:an är ganska stor på henne...
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    J essica skrev 2008-03-27 11:13:04 följande:
    Tycker de såg riktigt fula ut.
    Ja fast det kanske bara är bilden som är lite dålig. Velourkläder är ju svåra att slita ut tycker jag. Alla Tyraas ser fortfarande ut som nya .

Var inne i den lokala barn-secondhandbutiken igår och då hängde det ett brunt Katvig set i velour (den med katten på fickan) som de tog 100 spänn för. Sedan hängde det en Po.p seglarjacka i nyskick för 295 spänn också...
    Hade nog kunnat få lite mer på Tradera om man orkat.
  • philmKarin
    Buttelina skrev 2008-03-27 11:38:40 följande:
    är den jackan i mitten orange? ser nästan röd ut?!
    Japp det är den oranga (99% säker iaf) Den har en tendens att se mörkorange/röd ut på bilder...
  • philmKarin

Men nu blir jag inte klok...
    För en vecka sen kom jag på att jag skulle köpa en röd KIKKID frottéjacka med vita ränder men så fanns det inte nåonstans - bara vit med röda ränder. Jag antog att jag drömt.
    Men nu ser jag att det finns röda shorts med vita ränder Då måste det ju finnas röda jackor också eller?

• philmKarin

Glöm min förvrrade fråga - hittade jackan hos Ajabaja

• philmKarin
    Buttelina skrev 2008-03-27 11:50:37 följande:
    åhh, då är den lite intressant ju. har tyvärr inget ts konto snyft
    Säg till om du vill ha hjälp

Nu har jag n ny fråga... De gröna byxorna inte är de väl sådär pastellgröna som på bilden? Bilden ser ju inte ens ut att vara velourbyxor när man förstorar ?!?
    www.eleraff.se/Default.aspx
    Är de den färgen som är på bilden så är de ju superfina men förmodligen är det väl den här färgen lr?
    http://www.freshmilk.se/product_info.php?products_id=1622
  • philmKarin

Och är det så att nån råkar se den röda KIKKID frottéjackan nånstans i 86 lr 92 så får ni gärna skriva en rad i GB. Nu måste jag göra lite nyta här hemma. Får ju främmande ikväll och det ser ut som jag vet inte vad här hemma

• philmKarin
    vermilion skrev 2008-03-27 13:44:10 följande:
    Asch, hopplösa unge. Adam har gömt min kamera nånstans och jag har letat efter den sen i tisdags nu. Har letat överallt men den finns inte! Slår vad om att den har hamnat i soppåsen.
    Samma sak har hänt här fast med min plånbok....som tur var hade hon sprit ut alla kreditkorten på golvet först. Men löspengarna och högkostnadskortet är borta så nu får jag hålla mig frisk
  • philmKarin
    jompa skrev 2008-03-27 15:11:11 följande:
    Måste fråga: Vad tycker ni om detta påslakanet?www.polka.se/index2.html
    Mmm det var snyggt. Fast för det priset får man ju roommate, Katvig eller Axén moln som är snäppet snyggare... å andra sidan är det ju kul att inte ha samma som ALLA andra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9