Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

SmillaMilla: Snyggaste sufletten  - du har petat ned Angelinah från 1:a platsen . Vad blev frakten från Danmark?

Vad är det förresten för stl på sängkläderna till en växasäng? Är det vuxenstorlek man har då...?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    Angelinah skrev 2008-03-27 15:54:40 följande:
    Ååååååååå!!! Jag e käääääär!!!MÅSTE ha dessa!!shop.curiosa.dk/picview.asp?pid=2966shop.curiosa.dk/picview.asp aj äm in löv
    Suck va snygga....
  • philmKarin

Tjolla... du såg att jag länkade till Katvigbyxorna på TS va? Fast du kanske inte vill ha begagnade?

• philmKarin
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 16:53:03 följande:
    Äh hittar inte nu. men vem var det som frågade om katvigs sängkläder. Till en växar säng tror jag att det räcker med junior täcket. Men det beror ju förstås vad man har att stoppa i det. Finns mått på katvigs hemsida.
    Har man junior till spjälsängen också och baby till vagga/vagn lr?

Den sängen vi tänkte köpa är ju 120 som minst och kanske 180 som mest tror jag.... Finns det nån storlek mellan junior och vuxen på påslakan allmänt?
  • philmKarin
    Jen80 skrev 2008-03-27 21:24:44 följande:
    Vi har haft vanligt täcke (vuxentäcke) till växasängen. Lättast att hitta lakan då och sängen växer ju ...
    Jaha... Kanske får köpa vuxenstorlek då?
  • philmKarin
    SmillaMilla skrev 2008-03-27 21:51:21 följande:
    Jag tor att jag skulle kunna bli rik på denna suflett.
    Jupp . Du fick inge tyg över
  • philmKarin

God morgon!
    Blev också lite ledsen i ögat när jag läste era historier Tildamamman och Lillronya Tur att ni har så mycket glädje i era liv också. Sambon har förbjudit mig att titta på program om sjuka bebisar/förlossningar för jag blir helt förstörd... har blivit riktigt blödig sen man blev mamma.

SmillaMilla: supersmart att döpa barnet till ett klädmärke - då måste man ju liksom köpa kollektionerna. Mina nästkommande barn ska följdaktligen heta: Molo, Nova och Schampoodle

• philmKarin
    jompa skrev 2008-03-28 09:18:30 följande:
    Du gjorde ett bra val med den oranga, superfin Frågar igen ang Minpluddevutt, jag har lagt en order och fått orderbekr. men de hade inte dragit av 30%. Kommer det en ny sen med rätt belopp?
    Har för mig att folk sagt att det kommer ett mail med riktiga summan sen...
  • philmKarin
    jompa skrev 2008-03-29 12:56:49 följande:
    Jag är här till och från. Vi ska försöka komma iväg till Ikea. Har slängt ut lite gamla möbler och behöver nåt nytt istället för ett gammal fult vitrinskåp. Nån med förslag?
    Letar också efter en möbel som kan visa upp de lite finare gejerna man har hemma... men jag hatar vitrinskåp. Men man kommer ju inte ifrån att det är ganska praktiskt med glas så man slipper damma så mycket .
    Säg till om du hittar nåt stilrent!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9