Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

snoozen skrev 2008-05-28 20:44:48 följande:
    Japp, det fick bli 92 Tack för rådet!

här är 92 på min grabb
  • Buttelina
    belladona skrev 2008-05-28 20:48:20 följande:
    usch kändes inte bra i dag när jag såg sydnytt där min väns 10  åriga son fick ett pykiskt sammanbrott o fick föras iväg i ambulans
    oj, vad har då hänt
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-05-28 20:50:22 följande:
    Jaha, vill ni veta det kanske ?!?!Ännu mer av underbara Småfolk. Den gröna suiten med äpplen på. Så fin så ! Tack så jättemycket!!
    åh, vill se bild sen
    belladona skrev 2008-05-28 20:53:57 följande:
    familjen splittras  pappan skickas  till annat land  mamman med 3 barn få åka någonannstans  gör extra ont när det är någon man känner  här länk om  det svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=115777...
    fy vad hemskt
    Tjollabolla skrev 2008-05-28 20:56:22 följande:
    Godkväll! Vårt internet funkar! TJOHOO! Slipper sno morsans mera *älskar telia* Butte: gud vad kul med sommarstuga! Inget svårt val då inte... Själv så blir det Ikea, det känns faktiskt roligare att fixa med huset än att åka till Molo just nu . Å alla knattar i BT är så ljuvliga!
    ja, jag känner också att stugan är roligare än molo   HOPPAS bara inte att det blir budgivning..
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-28 21:18:05 följande:
    Ligger den på hemnet? Har du ingen länk?
    vill inte länka förrän på söndag
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-05-28 21:29:06 följande:
    Jag har inte testat hennes kläder än, men jag tog 62 i den suiten med äpplen på och 56 i sommarsuiten. Ska testa imorgon. Är såå nyfiken !!Stl 56 var det i den gröna suiten så den är nog lagom nu. Hon har 62 i de andra småfolk och de är rätt stora. Min tjej på 1,5 vecka har nu 5 suitar från Småfolk ... Hängde upp hennes klänningar idag som jag strukit och det har blivit en hel del hehe. Helt plötsligt är jag i stort behov av barngalgar, vilket aldrig har gått åt innan ...camillaJ: härlig dag!!Butte: Ja, och jag ser fram emot att testa den - och de andra. Hoppas provdockan är på humör imorgon bara hehe. Imorgon ska vi till ortopeden på UL (eller röntgen.. vet inte riktigt) med henne, för läkarna tycker att det knäpper lite i hennes höft. Hoppas hoppas vi slipper skena. Håll tummarna!!
    håller tummarna för er !
  • Buttelina

pust och stön! vad tråkigt det är att lägga ut kläder på T

Ska alla lägga sig nu när jag är klar för dagen?

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-05-29 07:59:37 följande:
    Men Butte säljer du fina orange/blåa katvigen?
    japp, jag kunde undvara den för jag har ju body,  sommarsuit, velourjacka och byxor i dom färgerna. MÅSTE skilja mig från fler suits, men det är svåååårt
    Duntoffla skrev 2008-05-28 23:18:57 följande:
    Jag är här! Såg att du lagt upp lite på T
    sorry att jag bara försvann igår, fl strulade för mig
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-05-29 07:41:45 följande:
    Godmorgon! Usch vad jag har dåligt samvete, Milo är röd i nacken efter att han lekte i trädgården igår. DUMMA jag hade inte en tanke på att smörja honom! *sämsta mamman i världen* ÅÅ nu närmar sig lagersaljen, så spännande för er som ska dit!!!
    ha inte dåligt samvete. Jag har brännt mig flera ggr när jag var liten och jag tycker min morsa är rätt schysst

KyssKyssKyss
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-05-29 08:15:42 följande:
    "Rätt schysst" Ja det betyget kan jag nog leva med
    jag oxå

vad tråkigt att han har en massa eksem har du själv också det? Det brukar väl vara ärftligt? Hoppas att det blir bättre snart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9