Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

loveliva skrev 2008-05-30 23:19:18 följande:
    Tack Hade lätt kunnat bränna mer än dubbelt så mycket Men hade Cypernresan i bakhuvudet. Och ser framemot Katvig lagersalgen  Hihi sambon hade som förslag att nästa gång kan vi ju bo över på hotell. Perfekt då kan man ju shoppa 2 dagar! Jag bor gäääärna över på hotell
    shysst sambo som kommer med sådana förslag katvig är ännu billigare än molo. katvig är SJUKT billigt!
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-30 23:23:40 följande:
    Låter ju jättebra! När på hösten brukar Katvig vara? *längtar*
    i oktober.. alltså bodysuitsen på katvig kostade 65kr! och shorts och linne kostade ca 35kr
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-05-30 23:31:53 följande:
    Då SKA jag dit Förrästen, trist med sommarstugan Hoppas ni hittar någon annan fin.
    tack Kyss. vi hittar säkert en annan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-05-30 23:34:51 följande:
    Shit! Det är ju snorbilligt ju!  Är det på samma ställe?
    på samma ställe som molo? nä.. det är skitnära centralen.. riktigt enkelt faktiskt. jag fick ju 50 plagg för 2500svenska kr
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 21:21:12 följande:
    Heeej!! Haft en bra helg m syster?
    jaaaa, så mysigt att träffa henne
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 21:23:11 följande:
    Åh Butte - Du m stenkoll Tror du skatten kan ha 86 i gamla sommarsuits om blå/blåa bodysuiten va för kort i 86 - kunde inte knäppa grenen. Är den extremt liten??
    hmm, jag tycker inte att blå/blå är särskilt liten.. men om man jämför med sommar suits så tycker jag att dom över lag är längre i grenen..
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 21:26:17 följande:
    åh va mysigt!! Min syster o bror kommer nästa helg *längtar redan*
    åh, det är sååå himla mysigt!
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 21:34:36 följande:
    Oki, tack! Skippade den just in case men bidde 92 ist. Boilersuitsen e stora i stl va?
    boilersuitsen är stora. lillebror har LÄTT strl 80 fortfarande. MEN vissa gamla färger är mindre i storleken
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 21:38:04 följande:
    ojdå, 86 t skatten ser kanske roligt ut då Fast han har ju lång överkropp så m gummisnodd vid benslut bör d kanske funka
    vilken färg är det? årets är enorma
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-01 21:41:00 följande:
    gamla grön/mint
    den är ganska stor.. men inte jätte...
  • Buttelina
    tejp skrev 2008-06-01 23:51:02 följande:
    hej!jag skulle behöva lite hjälp Hur är molos bodysuits i storlek jämfört med katvig? Sonen har 86 på katvig nu och jag är sugen på en(flera) molosuits med allover print. Någon som har bägge sorterna och skulle kunna jämföra? Eller om nån vet ändå hur stl är?
    min son har 86 i katvig och 80 i molo. ta inte 86 i molos, för det kommer bli för stort
  • Buttelina
    tejp skrev 2008-06-02 00:09:19 följande:
    Vilken söt bild!! Tusen tack för hjälpen! 86 måste ju bli bra, han är ju trots allt bara 1år!

min son 13 månader i strl 80. han är 81 lång och väger 12 kg
  • Buttelina
    tejp skrev 2008-06-02 00:18:59 följande:
    Åh vilken gullig son du har! Det är den suiten jag precis håller på å beställa Moses är också 13månader och nog nån cm kortare än din.Hur tycker du att stl är på dendär? Kommer han kunna ha den ett tag till?
    den kommer vara några månader till, han trampar på den om jag inte viker upp den lite... kan inte ha 86 i molos suits än, dom är både för breda och för långa. har 4 st 86 som hänger och väntar i gaderoben
  • Buttelina
    Tildamamman skrev 2008-06-02 00:36:16 följande:
    Nej ! Verkar som att koden slutade gälla vid midnatt. Gud så trist.
    den funkar! stora bokstäver
  • Buttelina
    tejp skrev 2008-06-02 00:31:47 följande:
    Oki, men det låter ju bra för jag vill att den ska passa i höst också, jag hoppas att det ska vara vackert väder å det inte ska behövas nån långärmad så mkt i sommar är inte lätt när man vill köpa så mkt som barnen egentligen inte behöver alls
    det tror jag att den kommer göra.. men vill du vara supersäker så kanske 86 är bäst? om du nu vill ha den till hösten
  • Buttelina
    Angelinah skrev 2008-06-02 08:53:39 följande:
    God morgon i tråden...Måste aktivera mig med något, annars faller jag i bitar... Det gör för ont helt enkelt..Vi fick igår tillkalla polis då vi inte fått kontakt med mamma på en vecka.. dörren låst inifrån, tv på..polisen ringer lås smed som borrar upp dörren.. polisen går in... å meningen vi får höra när dom kommer ut kommer jag aldrig glömma..."hon är död"  orden ekar i huvudet om o om igen... man tror inte på det.. tror fortfarande inte på det... hon sitter där och tittar på tennis... min lilla mamma.. 54 år blev hon..  dog ensam framför tvn...förlåt att jag skriver här om detta.... men jag vet inte vart jag ska ta vägen med sorgen... och för mig hjälper det att skriva... ni behöver inte kommentera om ni inte vill.. detta är ju en glad tråd.. och mitt inlägg försvinner bakåt fort...Och ni som väntar på kläder av mig.. hoppas ni kan vänta några dagar... Kram på er och tack för att ni läste... 
    stor kram till dig anna Gråter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9