Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tack så mycket

God kväll på er tjejer!
Massa söta barn i bildtråden.
Söt söt Hilda i rååååsa Katvig ! Och sötis-Albin
. På bilden ser inte suiten så stor ut, men som sagt Camilla, när den åkt ned på benen så var den ju nästan lika lång som en vanlig suit... Han får tjocka på sig lite, så den sitter uppe
.
Sitter här och blir så shoppingsugen, men just nu är jag en fattiglapp + att jag är grymt sugen på att shoppa kläder till bebisen när jag VET VEM jag shoppar till ... och då ska det shoppas.
Idag har jag iaf hittat en liten jacka till bebis. Blev en grön/vit-randig (breda ränder) typ svettisjacka med ett grönt äpple på och småäpplen i fodret. Fanns på Lindex för 129 kr. BLev jättenöjd, fast jag kollat på den tidigare och kännt sådär. Va konstig man är ibland . Idag var den supersöt
! Sen lade jag undan ett par gula byxor på Pop som kan kanske passa till ESL:s gula klöver... och om inte så är de fina iaf
...
Åh, nu känner jag mig redo för en bebis - nu när den har en jacka ! så komsi komsi lilla bebis
!!
Värst vad alla fyller år ! Igår var det faktiskt jag
.. och idag två till hehe...
GRATTIS GRATTIS !!
Har precis suttit och verkligen gråtit till BArnmorskorna. Känslig på hög nivå just nu! Var tvungen att plocka fram bebiskläderna som ligger redo i väskan . En hel bunt haha... Och jag har aldrig stannat på förlossnignen mer än i några timmar efter att vi fått, så det brukar ju knappast behöva nåt ombyte
. Men man måste ju ha uppsättningar till varje kön, hårfärg, ögonfärg, tjocklek etc haha...