• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Men ÅÅÅÅHHH, tänkte när jag satte mig här med min kopp kaffe att det inte var sååå många sidor att läsa ikapp. Haha, då insåg jag inte att det fanns en ny tråd med ytterligare 12 sidor. Har ni inga liv eller haha !!!
    Jaja, hinner väl lagom bli klar när det är dags för stora sonen att vakna . Återkommer när jag är klar ....

• Jen80
    Lina med Liten skrev 2008-03-04 12:08:32 följande:
    Man måste inte läsa ikapp Man kan passa på att snacka lite skit ist
    Men tänk om man skulle missa nåt viktigt !! För det diskuteras ju en hel del viktiga grejer i den här tråden .. hehe...
    Men nu har jag läst och nu måste jag verkligen väcka Liam. Han somnade med huvudet i mitt knä när jag låg på soffan och läste Hus&Hem för 1,5 timme. Snacka om tråkig morsa !! Men snart blir det playdate med CamillaJ:s busfrön . Försökte väcka honom med den nyheten, men han lade sig ned igen och somnade om... Sorry Camilla ...

Inget nytt på shoppingfronten, förrutom att jag är grymt sugen på lite rosa detaljer här i vardagsrummet. Kläder - inredning, inredning - kläder?!?!?... svårt dilemma. Ah, kanske lite av varje !!
  • Jen80
    isold2003 skrev 2008-03-04 12:49:21 följande:
    Fins det några Katvigränder kvar på Eleraff nu? Malin måste ha skrattat när du kom med alla kläder och hade sålt hälften redan Hon vet vem jag är numera när jag ringer..
    Haha, affären svämmar över med allt nytt, så hon är glad för den som shoppar en hel garderob haha. Finns verkligen inte plats för allt, så kläderna hade nog gärna fått stanna här hemma ett tag, men det är bara farligt för mig . Nu blev det bara en sommarsuit till Ilon än så länge.
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 12:48:26 följande:
    Såg denna på HM idag och den var så fin men varför finns den bara till stl 62
    Åh, va söt !! 62 är väl en alldeles perfekt stl till sommaren . Är den tunn?
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 12:58:59 följande:
    Men då måste jag kanske göra mitt bästa och handla lite därifrån då så hon får undan en del.
    Hehe, du får göra det. Nej, hon står där nästan i panik och undrar vart hon ska göra av allt . Och snart kommer väl IdaT också ...
    Ingen idé för mig att hoppa in och jobba nu för jag kan inte ta mig in på nåt lager där och rota, för det är alldeles överbelamrat och jag har så ont i kroppen (eller bäckenet) så jag är rätt handikappad. Ist får jag hålla hårt i plånboken och försöka att inte shoppa för mycket... i maj kommer det ju en som vill ha en massa fina kläder ju ...
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 13:02:03 följande:
    Den är som en vanlig munkjacka, super fin var den, så sur att den bara fanns till stl 62. Vill haaaaaa till Mini.
    Ja, sällan man hittar bebiskläder på H&M tycker jag, så en sån blir nog bebis glad av . Har Ilons gamla gröna fina velourjackan från Katvig som också lär komma till användning, men den här är nog lite svalare. Åh, nu blir jag sugen på att gå igenom alla fina bebiskläder . Åh, har så mycket fint från Ilon som jag inte lyckats göra mig av med (eller klarat ) så en del får nog bebisen använda. Gamla godingar som Katvigs orange/vitrandiga leggings, Hollys bruna småklöverbody, Katvigs bruna bodysuit... Ja, och Hollys bruna klöversuit har jag nog med... Och Katvig-suitar och... Åh, bebiskläder!! Jag blir helt salig. det är ju faktiskt "bara" 11 veckor kvar ... Låter ju inte sååå länge, men det känns länge till slutet av maj .
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 13:07:12 följande:
    Ahhh hade jag bott i närheten hade jag gärna hjälpt henne. Tänk att få rota runt i lådorna och hänga upp allt snyggt, vilken dröm
    Ja, och få klä dockorna i skylten . Men jag har jämt sån beslutsångest för vad de ska ha på sig, så det tar evigheter. Helt underbart när man kan välja bland mängder av fiiina kläder !!
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 13:10:40 följande:
    Tycker helt klart du ska köpa den, passar vilket kön det nu än blir .Kul med gamla godingar. Jag har några kläder från storebror som lillasyster fått använda och en del kvar som hon inte vuxit i ännu. Såna där pärlor liksom.
    Ja, jag har inte så mycket kvar från Liam... eller en del, men inte som nästa kommer använda... Men Ilon hade så mycket fina kläder...
    Oj, nu kommer mina pojkar och vill ha mat... Hmm, vad ska man hitta på?!?!?!
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 13:15:51 följande:
    Ok hjälp mig nu tjejer. Vad ska jag ta för nått i från Eleraff till tjejen? Ska beställa Nanookfleecen nu tänkte jag och nåt mer, men vad?Jag har stora problem med att välja.
     Kolla i mitt galleri om en liten stund... Hittade några nya fina T-shirts !!
  • Jen80
    jompa skrev 2008-03-04 13:27:50 följande:
    Ok ska göra det.Vet du om Malin har fått in Ugglesbodys från ESL i turkost, de med en massa små ugglor på?
    Japp, de finns . Eller precis vad som finns är jag inte säker på, men jag har sett ugglesaker ...
    Nu finns det några nya Katvig-tröjor i mitt galleri för nyfikna ...
    Och en bild i nya BT ... En trött Liam ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9